ثبت نام / ورود کاربر
جستجوی پیشرفته
Black Widow
لیست مشاهده
« مشاهده 4 عکس و تریلر »

Black Widow (2021)

8.4
/
275
به این فیلم امتیاز دهید
نامزد شده در 2 بخش
6.8
210,853
خلاصه داستان : در پی وقایع فیلم سینمایی جنگ داخلی ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه‌ی سوکوویا و کمک به استیو راجرز ، تنها شده و تحت تعقیب قرار گرفته است و…
توضیحات کلی / لینک های دانلود / عوامل و بازیگران / نظرات / تریلرها و تصاویر
تاریخ به روز رسانی : دوشنبه, 22 شهریور 1400
دلیل بروز رسانی : دوبله پارسی هماهنگ با BluRay جایگزین شد.
دوبله پارسی فیلم "بیوه سیاه"
_______________________________
دوبله اول | کوالیما
مدیر دوبلا: کریم بیانی
مترجم: مسعود میراسماعیلی
صدابردار: علی کریمی
باند و میکس: حسین مطمئن‌زاده
گویندگان: نازنین یاری، مینو غزنوی، نصرالله مدقالچی، خسرو شمشیرگران، غلامرضا صادقی، لادن سلطان‌پناه، تینا هاشمی، مهتاب تقوی، حامد عزیزی، نسرین اسنجانی، مریم شاهرودی، سارا جواهری، خشایار شمشیرگران، مهدی ثانی‌خانی، حامد بی‌طرفان، مجتبی فتح‌اللهی و مهدی امینی
_______________________________
دوبله دوم | فیلیمو
مدیر دوبلاژ:وحید منوچهری
اسکارلت جوهانسون /ناتاشا رومانوف / بیوه سیاه:فریبا رمضان پور
فلورنس پیو/ یلنا بلووا / بیوه سیاه:نرگس فولادوند
دیوید هاربر /الکس شاتوفسکی / نگهبان قرمز:ژرژ پطروسی
ویلیام هرت / تادئوس راس:امیر حکیمی
ریچل وایس/ملینا / بیوه سیاه:مریم صفی خانی
ری وینستون/ژنرال درایکوف:محمود قنبری
رامین کاملی،محمد بهاریان، مهیار مهرتاش، سعید داننده، محمدرضا رادمهر، علیرضا علیشاهی،متانت اسماعیلی،لادن سلطان پناه و وحید منوچهری
_______________________________
دوبله سوم | ساندفیلم
مدیر دوبلاژ: محمد علی جان پناه
مترجم: رویا عَصاره
صدابردار: علی مطلق
باند: الهه عاشورزاده
میکس: آرمان بیگدلی
گویندگان: نازنین یاری (ناتاشا)، فریبا رمضانپور (ملینا)، شوکت حجت (یلنا)، شایان شام بیاتی (الکسی)، میرطاهر مظلومی (درایکوف)، حسین سرآبادانی (میسون)، متانت اسماعیلی (اوکسانا)، امیربهرام کاوینانپور (راس)، خشایار معمارزاده (رنجر)، فرزانه شجاعی (ولنتینا)، محمد رضا رادمهر (اورسا)، سعید داننده (هیوگو)، تینا هاشمی (کودکی ناتاشا)، مهیار مهتاش.
_______________________________
هر سه دوبله روی فیلم قرار گرفته است.
ژانر : اکشن , ماجراجویی , علمی تخیلی کارگردان : Cate Shortland زبان : انگلیسی , روسی , نروژی , مجارستانی , , فنلاندی زیرنویس : دارد رده سنی : به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود. کشور : آمریکا امتیاز منتقدین : 67 سال : (2021) رنگ : زمان : 134 دقیقه فروش جهانی : 372,699,287$ فروش هفتگی : 80,366,312$ بودجه : 200,000,000$ درآمد : 183,099,287$

لینک های دانلود

تهیه اشتراک دانلود
دانلود نسخه دوبله پارسی، چهار زبانه | 1080p BluRay | انکودر : KingMovie | حجم فایل: 3.06 گیگابایت
دانلود نسخه دوبله پارسی، چهار زبانه | 720p BluRay | انکودر : KingMovie | حجم فایل: 1.62 گیگابایت
دانلود نسخه دوبله پارسی، چهار زبانه | 480p BluRay | انکودر : KingMovie | حجم فایل: 1.21 گیگابایت
دانلود نسخه 1080p BluRay | انکودر : KingMovie | حجم فایل: 2.04 گیگابایت
دانلود نسخه 1080p BluRay | انکودر : YTS | حجم فایل: 2.46 گیگابایت
دانلود نسخه 720p BluRay | انکودر : KingMovie | حجم فایل: 1.02 گیگابایت
دانلود نسخه 720p BluRay | انکودر : YTS | حجم فایل: 1.20 گیگابایت
دانلود نسخه 480p BluRay | انکودر : KingMovie | حجم فایل: 635 مگابایت
زیرنویس فارسی
برای اطلاع از اخبار سایت و آدرس جدید در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید
گزارش مشکل
Scarlett Johansson Natasha Romanoff
Florence Pugh Yelena Belova
Rachel Weisz Melina
David Harbour Alexei
Ray Winstone Dreykov
Ever Anderson Young Natasha
Violet McGraw Young Yelena
O-T Fagbenle Mason
William Hurt Secretary Ross
Olga Kurylenko Antonia / Taskmaster
Ryan Kiera Armstrong Young Antonia
Liani Samuel Oksana
Lewis Young Scientist Morocco 1
C.C. Smiff Ingrid
Simona Zivkovska Widow
Yolanda Lynes Widow
Claudia Heinz Widow
Jade Xu Widow
Lucy Jayne Murray Widow
Lucy Cork Widow
Eniko Fulop Widow
Agel Aurélia Widow
Tabby Bond Widow
Ione Butler Widow
Aubrey Cleland Widow
Kurt Yue Ross Lieutenant
Doug Robson Man in BMW
Liran Nathan Mechanic
Olivier Richters Ursa
Nina Novich Cookie Gulag Guard
Dawid Szatarski Red Room Scientist 2
Geoffrey D. Williams Ross Agent (as Robert Wade Pralgo)
Jacinte Blankenship Ross Agent
Josh Henry Ross Agent
Jose Miguel Vasquez Ross Agent
Valentina Herrera Young Widow
Aria Brooks Street Kid
Caister Choi Street Kid (as Caister Myung Choi)
Luigi Boccanfuso KGB / Prison Guard (uncredited)
Jordyn Curet Young Ingrid (uncredited)
Roman Green Gulag Arm Wrestling Inmate #169 (uncredited)
Ty Hurley Gulag Inmate #4 (uncredited)
Jorge Leon Martinez Task Force Soldier (uncredited)
Gavin Lee Lewis Prisoner (uncredited)
Dale Liner SWAT Team Leader (uncredited)
Marian Lorencik KGB (uncredited)
Julia Louis-Dreyfus Valentina Allegra de Fontaine (uncredited)
Obie Matthew Prisoner (uncredited)
Paul O'Kelly Russian Prisoner (uncredited)
Stephen Samson KGB (uncredited)
Oliver Simms Super Soldier (uncredited)
Joakim Skarli Russian Soldier (uncredited)
Clem So Gulag Inmate (uncredited)
Kalina Vanska Commuter (uncredited)
Chad J. Wagner Neighbor (uncredited)
Daniel Joseph Woolf Gulag Inmate #120 (uncredited)
مشاهده همه »
جهت ثبت نظر ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
-0 +2
Mohammad خدایی فیلم خوبی بود هرکی بگه بد بود الکی میگه به نظر من . فیلم خفن با جلوه های ویژه خفن و علمی تخیلی نه اون تخیلی که اصلا نمیگنجه توی مغز ادم یعنی طوریه که میشه توی دنیای واقعی این کارو انجام داد...
30 آبان 1400, 16:37 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +2
Film Master یک مقدار غم انگیز بود و مثل همیشه تلاش شده بود که روس ها رو یه سری ادم های عوضی حرومزاده نشون بده
12 مهر 1400, 22:07 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +1
آذین ا بد نبود
19 شهریور 1400, 12:20 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +1
yosef داستات بسیار ساده و خطی است بسیار زنانه شده است ظوریکه دو جبهه زن و مرد تشکیل داده استن و انسان را یاد فیلمهای نژاد پرستان سیاه و سرخ پوست در مقابل سفید پوستان می اندازد
ولی طنز قشنگی دارد قسمتهای اکشن و جذابی دارد ارزش دیدن دارد هر چند معلوم است در سریع ترین حالت نوشته و جلوی دوربین رفته است
16 شهریور 1400, 23:19 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
M خط داستانی خیلی ساده
اصلا به جزئیات پرداخته نشده بود
کلا جلوه های ویژه بود



اسپویل
من یادم نمیاد لطفا یکی بگه اونجرز برای چی با هم دعواشون شد و برای چی بعضیاشون زندانی هستن الان این ادامه سیویل وار بود؟
15 شهریور 1400, 22:56 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Sajjad Eslami اگه بخوایم کل کالکشن مارول رو ببینیم از کدوم فیلمش باید شروع کینم چون بهم گفتن که همه فیلماش به هم مرتبط هستن اگه کسی میدونه واسم لیستشو بفرسته زیر همین کامنتم
14 شهریور 1400, 14:51 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +1
rezanf ♨️کالکشن فیلم و سریال های جذاب «مارول استودیو» را بر اساس خط داستانی ببینید

1. Captain America: The First Avenger (2011)
2. Captain Marvel (2019)
3. Iron Man (2008)
4. Iron Man 2 (2010)
5. The Incredible Hulk (2008)
6. Thor (2011)
7. The Avengers (2012)
8. Loki (2021)
9. Iron Man 3 (2013)
10. Thor: The Dark World (2013)
11. Captain America: The Winter Soldier (2014)
12. Guardians Of The Galaxy (2014)
13. Guardians Of The Galaxy Vol. 2 (2017)
14. Avengers: Age Of Ultron (2015)
15. Ant-man (2015)
16. Captain America: Civil War (2016)
17. Spider-man: Homecoming (2017)
18. Doctor Strange (2016)
19. Black Panther (2018)
20. Thor: Ragnarok (2017)
21. Ant-man And The Wasp (2018)
22. Avengers: Infinity War (2018)
23. Avengers: Endgame (2019)
24. Wandavision (2021)
25. The Falcon and The Winter Soldier (2021)
26. Spider-man: Far From Home (2019)
23 شهریور 1400, 13:01 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
mohammad اول تا اخر فیلم انتقام جویان رو ببین بعد فیلم کاپیتان امریکا بعد هر شخصیت قهرمانی‌که تو فیلم کاپیتان امریکا هس فیلماشونو جداگونه دان کن ببین هرکدومشون واس خودشون یه فیلم و داستان حداگونه دارن
17 شهریور 1400, 01:44 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
رَحیـم اینجوری باید ببینی دوست عزیز
از کاپیتان آمریکایی: اولین انتقام‌جو تا ...
کاپیتان مارول
مرد آهنی
مرد آهنی 2
هالک شگفت‌انگیز
تور
انتقام جویان
مرد آهنی 3
تور: دنیای سیاه
کاپیتان آمریکایی: سرباز زمستان
نگهبانان کهکشان
نگهبانان کهکشان 2
انتقام جویان: عصر اولترن
مرد مورچه‌ای
کاپیتان آمریکایی: جنگ داخلی
مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه
دکتر استرنج
بیوه سیاه
پلنگ سیاه
تور: راگناروک
مرد مورچه‌ای و زنبورک
انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت
انتقام جویان: پایان بازی
مرد عنکبوتی: دور از خانه
14 شهریور 1400, 16:30 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
رَحیـم نیم ساعت اول باعث میشه از فیلم بیای بیرون و پاکش کنی...
13 شهریور 1400, 13:55 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Sajjad Eslami خخخ اره اینجوریه اولش من رد کردم اولشو
14 شهریور 1400, 14:47 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
ayda سرگرم کننده بود ولی خیلی دیگه تخیلی بود.
14 مرداد 1400, 16:59 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
بابابزرگ زیاد خوب نبود و سریال هایی مثل وانداویژن و لوکی توقع رو بالا بردن
10 مرداد 1400, 13:51 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
behzad یه دوبله جدید دیگه واسه این فیلم منتشر شده، توی این دوبله جدید نرگس فولادوند به جای اسکارلت یوهانسون حرف زده و یه سایتی به اسم فیلم نت منتشرش کرده، اگه خواستین این دوبله رو هم اضافه کنید، هر چند مناسب ترین و بهترین دوبله به نظرم دوبله ساند فیلم هستش و این دوبله جدید نقطه قوت خاصی نداره، فقط گفتم اگه خواستین اضافه اش کنید.
06 مرداد 1400, 21:29 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Poorya اگه در رابطه با دوبله بخوام بگم ، به نظر من رُل گیری بیانی خیلی بهتر از جانپاهِ و باندو میکسه استدیو کوالیما بهتر از ساند فیلمه و همینطور از اونجایی دوبله ساند فیلم خیلی زود منتشر می شه نمی شه رو ترجمه خیلی خوب کار کرد به این دلایل دوبله کوالیما رو پیشنهاد می دم
یکی از ایراد های استدیو کوالیما اینه که 95 درصد مواقع از کست دوبله ی ثابت و تکراری استفاده می کنه و این آنگاژه ن.م.ا.و.ا باعث شده که بیشتر از تعداد خیلی محدودی از گوینده ها استفاده بشه که به نظر من این خوب نیست
09 مرداد 1400, 19:12 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
vahid021 به نظر شخصی من، بعد از خانم نازنین یاری، نزدیک ترین صدایی که با اسکارلت جوهانسون مَچ میشه، خانم نرگس فولادوند هستند. قبلا هم ایشون در یکی دو فیلم به جای اسکارلت جوهانسون رل گفتند که خیلی خوب بوده بخصوص فیلم جزیره... ولی دوبلورهای دیگه مثل خانم افسانه پوستی، خانم شیرزاد و در آخر خانم رمضانپور صداشون اصلا روی اسکارلت جوهانسون مَچ نمیشه...
و در آخر بگم که گپ فیلم دیگه تا جایی که میدونم مدت هاست با استودیو ساند فیلم کار نمی کنه و یک استودیو اختصاصی به اسم رنگین کمان سخن راه اندازی کردند...قبلا بهش میگفتن استودیو گپ فیلم ولی الان اسمش رو تغییر دادند به رنگین کمان سخن...
06 مرداد 1400, 23:08 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
سامان بنظر من بجای بازار گرمی راجبه دوبله مورد نظرتون و تخریب بقیه دوبله ها و جمع کردن کمپین دوبله...بشینید فیلمو با زبان اصلی ببینید این همه وقت اطلاعات دوبله میکنید زبان انگلیسی رو تقویت کنید،ملت خسته شدن از بس زیر هر فیلم و سریالی چرتوپرتایه راجبه دوبله رو دیدن
17 شهریور 1400, 23:39 ب.ظ
-0 +0
Poorya به نظر من مریم جُلینی هم گزینه ی خوبیه ، البته بعد از خانم نازنین یاری
09 مرداد 1400, 18:48 ب.ظ
-0 +0
behzad ممنون دوست عزیز، بله کامنت تون رو هم در صفحه اون فیلم دیدم، بازم ممنون.
09 مرداد 1400, 18:22 ب.ظ
-0 +0
vahid021 سلام. بله متاسفانه ندیدم پیامتون رو... در همون کامنتتون جواب سوالتون رو دادم. اگر اشتباه نکنم رُل لوسیفر در فیلم کنستانتین رو استاد بزرگ، خسرو شمشیر گران گفتند...
07 مرداد 1400, 21:36 ب.ظ
-0 +0
behzad آره موافقم، نرگس فولادوند در قسمت دوم مرد آهنی هم به جای اسکارلت یوهانسون (جوهانسون) گویندگی کرده بود، هر چقدر که صدای منوچهر والی زاده بعنوان گوینده رابرت داونی جونیور روی اعصاب بود، صدای نرگس فولادوند به دل می نشست.

در ضمن دوست عزیز تو صفحه فیلم Riders of Justice با توجه به شناخت خوبی که شما از دوبلورها دارین یک سؤال ازتون پرسیدم که فکر نکنم دیده باشین، میخواستم بدونم آیا شما دوبلور مدسن میکلسن در کازینو رویال رو نمیشناسین؟ همچنین دوبلور نقش لوسیفر (شیطان) در فیلم کنستانتین کیانو ریوز، اگر دوبلور این نقش ها رو میشناسین ممنون میشم بهم بگین.
07 مرداد 1400, 16:52 ب.ظ
-0 +0
Mmd Sal اصلا به جز کینگ مووی سایت دیگه ای هست که چند تا دوبله رو روی فیلم قرار بده یا نه؟
06 مرداد 1400, 20:17 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Mobin mohammadkhani با اینکه دوبله کوالیما اومده ولی به نظر من دوبله ساندفیلم خیلی بیشتر رو فیلم نشسته البته این نظر من
02 مرداد 1400, 19:05 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Mahdi akhavan انتخاب های اشتباه زیادی وجود داره مثل استاد مدقالچی برای ژنرال درایکهوف یا خانوم سلطان پناه برای یِلِنا
در کل دوبله ساندفیلم کامل تر و انتخاب های دقیق تری داشت
03 مرداد 1400, 15:52 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
سید118 تف توی شانسم
کلی صبر کردم تا اینکه دیشب دانلود کردم امشب دوبله کولیما اومد :(
حالا مجبورم صوتش رو دانلود کنم و میکس کنم
02 مرداد 1400, 00:49 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Mmd Sal خوب گفتن داشت!!!
06 مرداد 1400, 14:27 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Cinemabazi کسایی که در مورد خوب یا بد فیلم سوال دارن تو چنل یوتوب cinemabazi نقدشو ببینن بدون اسپویل هم هست ????????
01 مرداد 1400, 20:07 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Tiraxtur سلام.این فیلم قسمت اولی داره یا فیلمی که به این ربط داشته باشه؟
01 مرداد 1400, 15:03 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
HETZNER آره دیگه ادامه انتقام جویان بود. البته تو فیلم Avengers End Game برای اینکه سنگ روح رو بدست بیارن ناتاشا خودشو قربانی میکنه و بارتون سنگ رو برمیگردونه ولی خب به نظرم فیلم باز هم ادامه داشته باشه چون آخرش باز موند.
02 مرداد 1400, 15:42 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
rezashah مثل اسب داره دوبله میشه
01 مرداد 1400, 14:49 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Tiraxtur سلام.این فیلم قسمت اولی داره یا فیلمی که به این ربط داشته باشه؟
01 مرداد 1400, 13:46 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
میلاد مجموعه اونجرز
01 مرداد 1400, 14:57 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Tiraxtur ممنون
01 مرداد 1400, 18:47 ب.ظ
-0 +0
ashkan hasani سلام خسته نباشید لطفا صوت دوبله کوالیما را هم قرار دهید ممنون
01 مرداد 1400, 10:34 ق.ظ
ثبت پاسخ
-1 +0
vahid021 نقد دوم ( این نقد و تحلیل، داستان را لو میدهد ابتدا فیلم را ببینید و سپس بخوانید):
اگر بخواهیم این اثر سینمایی را به شکل ساده توصیف کنیم باید بگوییم که «بیوه سیاه» یک اسپین‌آف معمولی از جهان سینمایی مارول است که به شدت وام‌دار ژانر اکشنِ جاسوسی و آثار شناخته شده هالیوودی در این شاخه است. در واقع ما با یک تریلر جاسوسی چون سری فیلم‌های «بورن»، «ماموریت غیر ممکن» و حتی «جیمز باند» طرف هستیم که می‌خواهد در فرمول مشخص کمپانی مارول، کمی کُمدی درام خانوادگی را با داستان زندگی یک شخصیت محبوب مانند ناتاشا رومانوف تلفیق کند. با چنین اوصافی، این کار به شرطی که انتظارات خود را کنترل کنید، شما را سرگرم خواهد کرد. در غیر این صورت ما با یک فیلم به شدت ساده طرف هستیم که در بدنه داستان خود دچار تزلزل جدی است.
فیلم بیوه سیاه با داستان سرایی الهام گرفته از ژانر جاسوسی، بازیگران جذاب و فیلمنامه‌ای کاملاً ساده سعی می‌کند میراث شخصیتِ مُرده ناتاشا رومانوف را در یک اثر انفرادی ادامه دهد. این یعنی ما در عصر IP «آی‌پی» ‌های زامبی‌گونه زندگی می‌کنیم؛ وقتی محتوا باید ادامه پیدا کند و هیچ شخصیتی نمی‌تواند بمیرد، مهم نیست که از نظر مضمونی، موضوعی یا از نظر روایی چه اتفاقی قرار است رُخ دهد، چیزی که در این میان مهم است کسب پول از کنار همین آی‌پی‌ها و نماد‌های نمُردنی در قالب دنباله‌ها یا اسپین‌‌آف های سینمایی است. حالا فیلم Black Widow مصداق کامل همین رویه است.
اگرچه بر روی کاغذ و در عمل قرار بوده این اثر شروع کننده فاز چهارم مارول باشد، اما در مجموع بیوه سیاه فیلمی است که مخصوص فاز‌ گذشته مارول بوده؛ به هر حال شخصیت‌ها در واقع فقط شخصیت نیستند. آنها مارک‌ها و دارایی‌های موجود در دفتر یک شرکت هستند. بنابراین، ناتاشا رومانوف نیز قبل از این که یک جنگجو مبارز در قامت انتقامجویان باشد، یک ابزار پول سازی در دستان مدیران مارول است.
در نتیجه چنین دیدگاهی Black Widow چیزی فراتر از یک شخصیت فرعی است. در حقیقت ناتاشا با بازی اسکارلت جوهانسون در یک جریان عظیم درآمد که در حال حاضر 24 فیلم را شامل می‌شود، حکم یک شاخه استوار را دارد. بنابراین، اختصاص ندادن یک فیلم مستقل کامل به او به منزله کنار گذاشتن پول روی میز است. حالا مارول با وجود مرگ این شخصیت در فاز گذشته، با تولید یک فیلم منحصر به فرد برای او هم از برند خودش سود جدیدی کسب کرده و هم مسیر تازه‌ای برای ادامه این شخصیت محبوب در فرم جدید باز کرده است. در ادامه با بررسی جز به جز نکات ضعف و قوت فیلم «بیوه سیاه» با من همراه باشید. ابتدا از نقاط ضعف شروع می‌کنیم.
یکی از بارزترین نقاط ضعف این اثر سینمایی در شرور‌های بسیار سطح پایین آن خلاصه می‌شود. فیلم دو عامل شرارت را به ما معرفی می‌کند که هر کدام به سهم خودشان افتضاح هستند. در وهله اول ما با شخصیت درایکوف (ری وینستون) روبرو می‌شویم، او رهبر سازمان جاسوسی «رِد رووم» است که تقریباً تمام دو ساعت اول فیلم را خارج از صحنه می‌گذراند. با این وجود حتی وقتی او در پرده سوم فیلم نمایش چشمگیرتری پیدا می‌کند، بازهم برنامه‌های او بسیار احمقانه است، و البته بازی ری وینستون نیز که با لهجه روسی همراه است هم نتوانسته کمک شایانی به این شرور سطحی کند. نهایت این شخصیت چیزی شبیه به سایه برخی از شرور‌های مغرور و فاسد در مجموعه فیلم‌های باند است.
دیگر شرور فیلم نیز وضع مناسبی ندارد. در واقع شرور ثانویه بیوه سیاه که در تریلر‌ها نیز دیدن آن سر و صدا کرده بود نا‌امید کننده ترین بخش کار است. اما چرا؟ چون اکثر طرفداران آماده مشاهد تسک‌مستر واقعی بودند، اما در عمل چیزی که ما با آن روبرو شدیم یک نسخه کاملا متفاوت از حد انتظارات پیش روی ما بود. شاید شمایل سازی این شخصیت از تصاویر کُمیک به درون فیلم لایو اکشن یک نکته مثبت باشد، اما هویت و ساختار طراحی این شخصیت مهم به قدری نادرست پیش رفته است که برای هر طرفدار و بیننده‌ای ناامید کننده است.
اما ناامیدکننده ترین نکته در مورد این فیلم به طرز عجیبی مربوط به فیلمنامه کم کیفیت اریک پیرسون است. به طور خلاصه، این فیلمنامه اساساً با فرمول بیش از حد شناخته شده جهان کلیشه‌ای یک فیلم جاسوسی با بودجه کلان همراهی می‌کند، آن هم بدون هیچ گونه استحکام اضافی در ساختار روایی قصه؛ در واقع در چارچوب این فیلمنامه شخصیت ناتاشا در تلاش است تا گذشته شکنجه شده خود را اصلاح کند، و این در حالی است که او باید با یک آنتاگونیست که قصد دارد زندگی خود را با از بین بردن نظم جهانی ادامه دهد نیز مبارزه کند. بدون تردید این خط داستانی بارها در فیلم‌هایی چون جیمز باند و حتی امثال ماموریت غیرممکن و حتی بورن دیده شده است، پس در نتیجه این فیلمنامه حاوی یک خط داستانی تکراری است که قبل از رفتن جلوی دوربین به چند پاس دیگر برای ساختارمند شدن نیاز داشته است.
کارگردانی شخص کیت شورتلند نیز کمک شایانی به این فیلمنامه نکرده است. البته انتخاب شخص شورتلند به عنوان کارگردان یک اثر مارولی عملاً اتفاق جالبی است. این کارگردان زن که فیلمی چون «سندرم برلین» را در کارنامه دارد، به لطف هدایت آثار مستقل، لحظات کوچکتر و شخصیت محور را بهتر از دیگر صحنه‌های شلوغ از کار در آورده است. برای مثال صحنه‌هایی که مربوط به تعاملات خواهرانه دو شخصیت یلنا (فلورنس پیو) و ناتاشا است، بهترین لحظات فیلم را شامل می‌شوند. کوین فایگی تمایل به استخدام فیلمسازانی با تجربه محدود در آثار مستقلِ موفق دارد، و گرچه این کار معمولاً با جیمز گان و تایکا وایتیتی نتیجه داده، اما در مورد شورتلند خیلی جواب نداده است. در واقع او کار چندانی برای تمایز سبک فیلمش نکرده است. بنابراین ما با یک فیلم خاکستری از MCU مواجه هستیم که فاجعه نیست، اما به شدت راکد است.
راکد در اینجا به این معنی است که خیلی از لحظات فیلم اصولاً استاندارد‌های یک فیلم اکشن جاسوسی را در خود جای داده است، اما این استاندارد سازی دارای یک هویت به خصوص نیست. برای مثال اکثر لحظات اکشن بیوه سیاه خوب اجرا شده‌اند اما همین سکانس‌های اکشن آن قدر متمایز از هم نیستند که بعد‌ها از آن به صورت جداگانه یاد شود. از طرف دیگر بین لحظات اکشن، کمدی و جدی فیلم نیز یک انسجام واحد وجود ندارد. همچنین لحن فیلم نیز بسیار متناقض است.
برای مثال خیلی اوقات فیلم تماشاگران را ناگهان از یک بحث کاملاً جدی درباره شکاف‌ها بین مفاهیم خانوادگی به یک مبحث پیرامون عقیم سازی زنان می‌برد که عملاً یک کمدی مضحک است. با این اوصاف، وقتی بیوه سیاه به نقطه پایان می‌رسد، آنقدر فیلم بی‌عاطفه و ناگهانی به نظر می‌رسد که مخاطبان ممکن است با خود بگویند این واقعاً یک اثر مستقل برای شخصیت بیوه سیاه بود یا یک اسپین‌آف چند وجهی خنثی برای جهان سینمایی مارول؟! قطعاً ما به عنوان بیننده و مخاطب، 10 سال منتظر چنین اثری نبودیم.
البته من در همین لحظه می‌گویم که «Black Widow» به هیچ وجه فیلم بدی نیست، اما اثری است که باید به مراتب خداحافظی پیروزمندانه و بهتری را برای ناتاشا رومانوف فراهم می‌کرد؛ با این حال شخصت او اغلب در فیلم خودش احساس یک مسافر سر راهی را برای بیننده تداعی می‌کند. شاید این ضعف بزرگ نتیجه این باشد که نویسندگان می‌دانند در مورد سرنوشت یک شخصیت از قبل مرده خطر خاصی وجود نداشته است. اما به هر حال طرح مفهوم خانواده برای شخصیت بیوه سیاه، به تنهایی جای چکش کاری بیشتری را داشته است، هرچند بهترین نکته فیلم نیز همین موضوع است.
فیلم بیوه سیاه سه شخصیت جدید به ما معرفی می‌کند که خانواده ناتاشا در دوران کودکی را شامل می‌شود. این شخصیت‌ها شامل یلنا (فلورانس پیو) یک بیوه سیاه و خواهر ناتاشا، نگهبان سرخ (دیوید هاربر) پدر فوق‌العاده شوخ و البته قدرتمند ناتاشا و ملینا (راشل وایس)، یک بیوه سیاه از نسل دیگر و مادر ناتاشا می‌شود.
در میان این خانواده شخصیت یلنا با بازی بسیار خوب و باور پذیرفلورانس پیو بیشترین تأثیر را بر روی داستان و البته قهرمان فیلم یعنی ناتاشا دارد. او بعنوان خواهر ناتاشا یک جاسوس دوست داشتنی و بدجنس است که زخم‌های روشنی از گذشته خود دارد، و این زخم‌ها به تدریج در طول فیلم عذاب رفته بر او را آشکار می‌کنند.
فلورنس پیو در اینجا در مقابل همه تیم بازیگری عالی است و حتی لهجه روسی جذابی دارد که با خصوصیات او مطابقت دارد. جدا از او دیوید هاربر به عنوان پدر ناتاشا و یلنا، یعنی الکسی شوستاکوف یا نگهبان سرخ نیز منبع اصلی تسکین کُمیک فیلم است. این شخصیت مردسالار یک سرباز قدرتمند و باقی مانده از شوروی سابق است که از نظر جسمی عملاً نوعی ابرقهرمان محسوب می‌شود. در ظاهر شخصیت هاربر یک مرد خودخواه دور افتاده است، اما احساسات او در جای درستی قرار دارد. بنابراین یکی دیگر از عوامل مثبت این فیلم عامل انفجاری چون دیوید هاربر در قامت نگهبان سرخ است.
با همه این تفاسیر و کم‌ کاری‌های موجود قهرمان این فیلم شخص اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف یا بیوه سیاه است. شخصیت ناتاشا با بازی جوهانسون در طول بیش از دو ساعت زمان فیلم، در موقعیت‌های جالب و نسبتاً احساسی قابل قبولی قرار می‌گیرد، که اسکارلت جوهانسون توانسته این حوادت را در قامت یک جاسوس توانای بین‌المللی به درستی پوشش دهد. البته گاهی شخص ناتاشا نیز باورکردنی نیست، علت چنین موضوعی این است که استودیوی مارول گاهی انسان بودن او را فراموش می‌کند. در واقع ما می‌بینیم که ناتاشا از چندین طبقه سقوط می‌کند، ماشین او را ناک اوت می‌کند ​​و ده‌ها دشمن او را لگدمال می‌کنند، اما بازهم به فعالیتش ادامه می‌دهد. البته ما در این فیلم برای اولین بار مشاهده می‌کنیم که یک شخصیت انتقامجویان هر چند وقت یک بار مکثی می‌کند تا زخمهایش را ترمیم کند، و این به خودی خود جای ستایش دارد.
در پایان نقد باید گفت: فیلم بیوه سیاه با تمام فراز و فرود‌های خود سعی می‌کند اثر سرگرم‌کننده‌ای باشد؛ و قطعاً به این خواسته‌اش می‌رسد. اما باید توجه کرد این فیلم با وجود اینکه گروهی از شخصیت‌های جدید را معرفی می‌کند و قسمت دیگری از جهان را برای قصه گویی مارول باز می‌کند تا از آن به عنوان زمین بازی بعدی خود استفاده کند، ولی بازهم یک قدم مطمئن رو به دوران جدید نیست. علت این موضوع آن است که فیلم بیوه سیاه با وجود اینکه محتویات بسیار خوبی برای پیشرفت جهانش دارد، اما از آن به درستی استفاده نمی‌کند.
در واقع فیلم Black Widow ساخته کیت شورتلند، شبیه به یک قسمت از سریال جاسوسی «The Americans» است که داخل الگوریتم مارول گیر افتاده است. این یعنی داستان پس زمینه ناتاشا، که در واقع نسخه سالم تری از «گنجشک سرخ» جنیفر لارنس است، با وجود اینکه می‌توانست به قلمرو تاریک و شگفت انگیز قاچاق کودکان و جهان جاسوسی حاصل از آن برود، به سراغ سبک معمول آثار شنگول مارول می‌رود. در نتیجه باید گفت ما با یک اثر سرگرم‌کننده روبرو هستیم که شکاف‌های عمیقی در دل داستانش دارد.
منبع: ویجیاتو
31 تیر 1400, 18:49 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
ناصر حسینی بسیار کامل و با دانش بالا نوشته شده
درواقع اغلب فیلم های امروزه نمایان گر داستان قوی و یا الهام بخش سوژه های جدید نیستن بلکه کمپانی ها بیشتر به دنبال درامد سازی با استفاده از اقلیت های فکری مانند فمنیسم و lgbt(همنجس گرایی) افتاده اند طوری که به کل اصل موضوع فراموش شده
12 مرداد 1400, 17:16 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری وحید جان داداش بخاطر اون اتفاقات که خودت میدونی ازت عذرخواهی میکنم... ایشالا که بین من و شما کدورتی نباشه
موفق باشی
02 مرداد 1400, 14:06 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
vahid021 خواهش میکنم برادر... منم از شما عذرخواهی میکنم... هیچ کدورتی وجود نداره... اختلاف سلیقه و سوءتفاهم همیشه به وجود میاد، به خصوص در هنگام عصبانیت...من کوچیک شمام... موفق و موید باشید...
02 مرداد 1400, 16:32 ب.ظ
-0 +0
vahid021 نقد اول ( این نقد و تحلیل، داستان را لو میدهد ابتدا فیلم را ببینید و سپس بخوانید):
فیلم Black Widow پس از مدت‌ها انتظار اکران شد ولی فیلم بیوه سیاه برخلاف انتظارات نتوانست آن‌گونه که باید از جنبه‌ی کیفی عمل کند. اثری است به نسبت ضعیف که از ایرادات عدیده‌ای رنج می‌برد و علنا مثلِ نابینایی است که در تاریکی قدم می‌زند.

فیلم بیوه سیاه همان‌طور که از نامش پیداست، قصه‌ی ناتاشا رومانوف را روایت می‌کند. البته این فیلم قرار نیست شجره‌نامه‌ی کامل این شخصیت قدرتمندِ کمیک بوکی را تعریف کند و ما تنها بخشی از ماجراهای ناتاشا و یلینا بلوا (Yelena Belova) را دنبال می‌کنیم. با این اوصاف طرح داستانی این اثرِ کمیک بوکی، به شدت پیش‌پاافتاده است. متاسفانه فیلم‌ساز نتوانسته به درستی همان طرح داستانیِ پیش‌پاافتاده را به صورت استاندارد و قابل قبول شرح دهد. در ابتدا با سکانسی تقریبا طولانی طرف حساب هستیم که مثلا می‌خواهد با آب و تاب، یک شروع جذاب به بار بیاورد، اما آن‌قدر آماتورانه همه چیز کنار هم شکل می‌گیرد که مشکلات فیلم‌نامه، اولین چیزی است که چشمان بیننده را آزار می‌دهد.

فیلم بیوه‌ سیاه در ابتدا مشخص نمی‌کند که دقیقا در کجای جهان مارول قرار دارد. گویا فیلم‌ساز تصور کرده بیننده کامل از جریان‌ها مطلع بوده و نیازی به راهنمای تماشای بیوه سیاه در جهان سینمایی مارول ندارد. ما پیش از تماشای فیلم بیوه سیاه از سرنوشت شوربختانه‌ی ناتاشا رومانوف مطلع هستیم چون در جریان اتفاقات فیلم Avengers: Endgame بیوه سیاه می‌میرد. داستان فیلم بیوه سیاه پس از اتفاقات فیلم Captain America: Civil War و قبل از اتفاقات Avengers: Infinity War در جریان است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بیان کنیم، فیلم بیوه سیاه یک اثر بینابینی است که در حقیقت حوادثش بین دو فیلم بزرگتر در دنیای مارول رقم می‌خورد. یعنی اگر از حوادثی که برای آیرون‌من در انتهای فیلم Civil War چیزی خاطرتان نیست و اگر واژه‌ی «سکوویا» برای‌تان آشنا نیست، چندان چیز خاصی از اطلاعات داستانی فیلم بیوه سیاه دستگیرتان نمی‌شود.

شخصیت‌پردازی‌ها در سطحی‌ترین حالت ممکن خود قرار دارند. ناتاشا رومانوفی که جلوی دوربین می‌بینیم، نه تنها پرداختِ درستی ندارد، بلکه تا انتها یک شخصیت عبوس و عصبی باقی مانده و علنا ارتباط خاصی بین بیننده و شخصیت به وجود نمی‌آید. اسکارلت جوهانسون نیز به شدت تصعنی است و ایفای نقش بسیار بدش پس از تیتراژ در خاطر باقی می‌ماند. جدا از این مورد، بازیِ دیگر بازیگرها مثل دیوید هاربر نیز چنگی به دل نمی‌زند. فقدانِ یک بازیگردان به شدت به چشم می‌آید و باید اعتراف کرد در میان لیست به نسبت بلند بالای این فیلم، تنها فردی که می‌توان اندکی در این داستان به او دل بست، فلورنس پیو است که کارش را در نقش یلینا بلوا جلوی دوربین به خوبی انجام می‌دهد. حداقل فلورنس پیو در قامتِ یلینا ارتباط بهتری با بیننده‌ی این اثر برقرار می‌کند تا دیگر بازیگرانِ ریز و درشت این پروژه! به همین ترتیب اگر فلورنس پیو به عنوان بیوه سیاه جدید در فیلم Black Widow 2 جلوی دوربین بیاید، مورد استقبال بیشتری قرار خواهد گرفت.

از آنجایی که فیلم بیوه سیاه یک اثر تخیلی و اکشن محسوب می‌شود، می‌توان برخی از اتفاقات علت و معلولیِ فیلم را به‌واسه‌ی تخیلی بودن داستان نادیده گرفت، اما قوانین فیزیک به طرز شگفت‌آوری (بخوانید احمقانه!) در دنیای فیلم زیر پا گذاشته می‌شوند. برای مثال کارگردان این فیلم یعنی کیت شورتلند باور دارد یک شخصیت ابرقهرمانی می‌تواند به راحتی از یک انفجار مهیب که در پشت زمینه‌اش در جریان است جان سالم به در برده، در میان زمین و آسمان پرواز کرده و حتی در میانِ بارش عظیمی از اشیای ریز و درشت، یک فقره چتر نجات به شخصیتِ دیگری اهدا کرده تا او نجات یابد. ضمنِ زیر و رو شدن خیلی از قوانین و قواعد فیزیک، میزانسن نیز مضحکانه است. قاب‌های فیلم بیوه سیاه نه در خدمت فضاسازی است و نه در خدمت شخصیت‌پردازی. علنا هیچ فکری پشتِ سکانس‌ها دیده نمی‌شود و می‌توان ادعا کرد که کارگردانیِ آماتورانه‌ی این فیلم، خبر از ناشی بودن کارگردان می‌دهد. صحنه‌های اکشن اکثرا آشفته بازاری هستند که از تعداد کات‌های صحنه، مخاطب رسما سرسام می‌گیرد. این فیلم شاید تنها نکته مثبتِ قابل دفاعش، جلوه‌های ویژه است. در غیر این صورت این اثر هیچ دستاورد فنی و فیلم‌نامه‌ای ندارد. بازیگران نیز گلی به سر کسی نمی‌زنند. نه حسِ خاصی در بیننده از بابت تماشای سکانس‌های فیلم ایجاد می‌شود و نه موسیقی و دیگر عناصر فیلم می‌تواند برای حل این معضل قدمی بردارند. همه چیز در این فیلم در تلاش است تا بیننده هیجان‌زده شود. تنها همین حس و دیگر هیچ!

ناتاشا رومانوف و قصه‌ای که در دنیای مارول دارد می‌توانسته به یک فیلم قابل احترام و سرگرم‌کننده‌تری تبدیل شود، اما پتانسیل‌های بیشمارِ این پروژه کاملا تباه می‌شوند. سناریوی این اثر و شخصیت‌هایش توان ارتباط برقرار کردن با بیننده را ندارد و باید گفت فیلم بیوه سیاه، یکی از بدترین فیلم‌های مارول است که تاکنون ساخته شد. اگر از زرق و برق‌های این فیلم یعنی جلوه‌های ویژه فاکتور بگیریم، این فیلم سینمایی در هیچ زمینه‌ای حرفی برای گفتن ندارد؛ نه قهرمانِ درستی را پرورش می‌دهد و نه شخصیت منفیِ قابل قبولی را تماشا می‌کنیم. تسک‌مستر (Taskmaster) که قرار بوده نقش مهمی را رو در روی ناتاشا در این فیلم انجام دهد، صرفا در حد چند خودنمایی حضور به هم می‌رساند؛ از آن خودنمایی‌هایی که بیشتر شبیه به دعواهای خیابانی دو نوجوانِ لاتِ سرکوچه است. نه دیالوگ‌ و تقابل خاصی را بین این دو شخصیت می‌بینیم و نه تلاشی می‌شود تسک‌مستر شخصیت قوی‌تری در بستر داستانی داشته باشد. برای پرورشِ تسک‌مستر تنها تلاش شده تا صرفا از پشتِ نقاب و زره‌ی جذابش، این کاراکتر خاص و قدرتمند به نظر برسد. صحنه‌های دیگری که پیرامونِ کاراکتر منفی در اواخر داستان می‌بینیم نبودنشان واقعا هیچ مشکلی در فرم روایی ایجاد نمی‌کرد.

فیلم Black Widow به مفتضحانه‌ترین شکل ممکن تلاش کرده تا از ناتاشا رومانوف یک قهرمان بسازد. بازی نه چندان خوب اسکارلت جوهانسون، فیلم‌نامه‌ای ضعیف و کارگردانی به شدت ضعیف‌تر موجب می‌شود تا فیلم بیوه سیاه را در لیست بدترین فیلم‌های سینمایی دنیای مارول طبقه‌بندی کنیم؛ اثری که تماشایش حتی برای یک بار توصیه نمی‌شود.

نقاط قوت:
- جلوه‌های ویژه
- طراحی لباس
- ایفای نقش فلورنس پیو در نقش یلینا بلوا
نقاط ضعف:
- فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌های ضعیف به خصوص تسک مستر و ناتاشا رومانوف
- کارگردانی بسیار بد
- ریتم داستانی
- ایفای نقش‌های تصعنی
- فاقد هر گونه مفاهیم زیرمتنی
منبع: رسانه سرگرمی
31 تیر 1400, 18:41 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
HETZNER سلام. من فیلم رو دیدم. با توجه به اینکه سرکار خانم نازنین یاری در سال های گذشته رو کاراکتر رومانوف صحبت کرده بودن، صدای ایشون و دوبله ساند فیلم رو بیشتر بیشتر پسندیدم. با تشکر از سایت اعظم کینگ مووی.
30 تیر 1400, 17:24 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Mmd Sal دقیقا ،چون دنیای مارول فیلم های مرتبط داره بهتره دوبلر شخصیت هاش یکی باشن
06 مرداد 1400, 14:36 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Mmd Sal دقیقا ،چون دنیای مارول فیلم های مرتبط داره بهتره دوبلر شخصیت هاش یکی باشن
06 مرداد 1400, 14:36 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Alireza از چرت ترین فیلم های مارول یه کارگردانی انتخاب کردن که هیچ فیلم خوبی تو کارنامش نیست ضعف کاملا از کارگردانی نمره من 5 از 10
29 تیر 1400, 21:40 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Mmd Sal پس هیچ چیزی از مارول نمیدونی
مارول دقیق ترین فیلم نامه های جهان رو داره طوری که هیچ کدوم از فیلماش هم دیگه رو نقض نمیکنن
اگه فیلم های قبلی مارولو دیده باشی ریزه کاری های بسیار جالبی توش هست که این فیلم رو بینظیر میکنه
06 مرداد 1400, 14:43 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
نجیمه خوب نبود
28 تیر 1400, 23:51 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
behzad اگه طرفدار مارول باشید، مطمئن باشید از این فیلم هم لذت خواهید برد، این فیلم هر چی باشه از فیلم کاپیتان مارول خیلی فیلم بهتر و جذاب تری هستش.
28 تیر 1400, 11:18 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
بنیامین صفدری به نظر من هر دو به یک اندازه جذاب هستند
28 تیر 1400, 15:45 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
behzad خب هر کسی نظری داره ولی به نظرم کاپیتان مارول خسته کننده ترین و نچسب ترین فیلم مارول هستش، حتی فیلمی مثل هالک شگفت انگیز و قسمت دوم مرد آهنی هم واسه من جذاب تر از کاپیتان مارول بود؛ بلک ویدو (بیوه سیاه) با تمام ضعف هایی که داره در مقایسه با کاپیتان مارول فیلم بسیار زیبا تر و جذاب تری هستش، این فیلم (بلک ویدو) واقعاً لازم بود ساخته بشه چون شخصیت بلک ویدو (ناتاشا) رومانوف یکی از شخصیت های محبوب و اصلی تیم اونجرز (انتقام‌جویان) بود و باید حتماً واسش فیلم اختصاصی ساخته می‌شد ولی متأسفانه خیلی دیر ساخته شد، اگه این فیلم زودتر ساخته شد بود مثلاً بعد قسمت سوم کاپیتان آمریکا (جنگ داخلی) ... ( خطر اسپویل)


اون موقع طرفدارها خیلی بهتر دلیل فداکاری ناتاشا در قسمت سوم انتقام جویان برای بدست آوردن اون سنگ ابدیت رو درک میکردن.
28 تیر 1400, 16:51 ب.ظ
-0 +0
behzad خب هر کسی نظری داره ولی به نظرم کاپیتان مارول خسته کننده ترین و نچسب ترین فیلم مارول هستش، حتی فیلمی مثل هالک شگفت انگیز و قسمت دوم مرد آهنی هم واسه من جذاب تر از کاپیتان مارول بود؛ بلک ویدو (بیوه سیاه) با تمام ضعف هایی که داره در مقایسه با کاپیتان مارول فیلم بسیار زیبا تر و جذاب تری هستش، این فیلم (بلک ویدو) واقعاً لازم بود ساخته بشه چون شخصیت بلک ویدو (ناتاشا) رومانوف یکی از شخصیت های محبوب و اصلی تیم اونجرز (انتقام‌جویان) بود و باید حتماً واسش فیلم اختصاصی ساخته می‌شد ولی متأسفانه خیلی دیر ساخته شد، اگه این فیلم زودتر ساخته شد بود مثلاً بعد قسمت سوم کاپیتان آمریکا (جنگ داخلی) ... ( خطر اسپویل)


اون موقع طرفدارها خیلی بهتر دلیل فداکاری ناتاشا در قسمت سوم انتقام جویان برای بدست آوردن اون سنگ ابدیت رو درک میکردن.
28 تیر 1400, 16:24 ب.ظ
-0 +0
امیرحسین سلام فیلم خوبی بود . اگر مارول فن هم نباشید فیلم برای افراد اکشن پسند جذاب خواهد بود . ارزش دانلود کردن داره ( من لذت بردم )
27 تیر 1400, 19:25 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
MiladGhorbani22 فیلم اکشنِ قشنگ ولی داستان پردازی خیلی ضعیفی داشت.... همیشه جای خالی داستانِ یونیک برای زندگی ناتاشا تو سری انتقام جویان بشدت دیده میشد ولی با این داستان نتونستن سوالات و ابهامات بیشماری که تو ذهنمون از شخصیت ناتاشا داشتیم رو پاسخ بدن.... خیلی جاها میرفت که زندگی گذشته ی تاریک و سنگین ناتاشا رو نشون بده ولی فقط به یه جمله بسنده میکرد و ادامه نمیداد یا حتی به تمسخر میگرفت!
(این خط اسپویل>>>>>> مثلا فقط گفت دختران رو عقیم میکردن ولی هیچی نشون نداد و به شوخی گرفت!!!).....
ادامه>>>>>>>>>> داستانش رو دوست نداشتم ولی اکشن قشنگی داشت....
صرفا جهت سرگرمی قشنگ بود نه برای لذت بردن طرفدارای انتقام جویان....
نمره من 7 از 10 اونم بخاطر اسکارلت.....
27 تیر 1400, 17:25 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری عزیز دل من الان این صحبتی که میکنم رو مخالفت بر نظرتون ندونید...
*اسپویل*
برادر من اخه انتظار داری که عقیم کردن دخترا رو ببینی؟ ببین یه چیزی هست که شخصیت بازیگر در دنیای واقعی رو نشون میگیره که همون دامن زدن به این حرفاس دیگه نمیتونن صحنه عقیم کردن رو نشون بدن، شما دیگه باید متوجه بشی که red room چیکار میکنه و دخترا رو چه بلایی به سرشون میاره
***
موفق باشی
28 تیر 1400, 09:35 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری ای قربونت که قشنگ گفتی باریکلا
فقط بگم که تصور من که این فیلم دامن به این ماجرا ها نزد فقط بخاطر موقعیت داستانی بود که بین فیلم کاپیتان امریکا و اونجرز بود که باعث شد فقط در همون محدوده اشاره کنه به سرگذشت ناتاشا و این رو بدونیم که این فیلم نیومده با موقعیت باز بخواد معرفی کنه چونکه در اینصورت یا باید منتظر یه فیلم چهار پنج ساعته میشدیم با اون همه اتفاقاتی که ناتاشا باهاشون همراه بوده یا اینکه به همین صورت تو دو ساعت یه فیلم از ناتاشا بسازند تا یکسری سوالات رو جواب بده و یه دو تا ابرقهرمان کامیک بوکی رو راه پاشون رو به مارول باز کنه (مثلا فکر کن برگرده مارول به اون موقعیتی که ناتاشا به عنوان یه مامور مخفی اومده بود تو خونه تونی استارک و حالا مارول بخواد به ما جواب بده که چجوری ناتاشا با سازمان شیلد ارتباط برقرار کرده اووووووووه!!!)
به هرحال دمت گرم خیلی حال کردم با نقدت باریکلا
28 تیر 1400, 13:49 ب.ظ
-0 +0
MiladGhorbani22 دوست عزیزم فرمایش شما کاملا متین
منظور من این نبود که اون صحنه رو نشون بده اون یه مثال بود برای اینکه بگم باید من بیننده رو با درد و رنجی که ناتاشا کشیده بود تا بشه بیوه سیاه آشنا میکرد و من درک میکردم اون شخصیت رو... نه اینکه فقط حرف بزنه که من این درد هارو دیدم و تحمل کردم!.... مثل فیلم جوکر که کارگردان نشون داد برای اینکه اون شخص جوکر بشه چه دردهایی رو از جامعه کشیده و شما تو کل فیلم همراه شخصیت اصلی اذیت شدی و درد کشیدی تا درکش کردی و اونم تو ذهنت شد جوکری که دوسش داری.... با اینکه شخصیت منفیه ولی محبوب و دوست داشتنی شده...
در کل از نظر من کارگردان این فیلم هم خیلی خیلی بهتر میتونست منی که منتظر بودم با زندگی گذشته ناتاشا آشنا بشم رو با اون گذشته سیاهش همراه کنه....
ممنون
28 تیر 1400, 11:18 ق.ظ
-0 +0
hamed.hasani فوق العاده بود میشد بهتر باشه
26 تیر 1400, 16:36 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
ایلیا یزدان پناه سلام کیفیت 720 رو دانلود کردم به نظرم بین صدای زیر و بم تعادل خوبی برقرارنیست صدای زیر-رش قویتره از همین بابت انتهای کلمات ،بعضا"یه صوت ریزی هست
26 تیر 1400, 15:52 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
بنیامین خوب بود ولی اگر اسکارلت نبود فیلم موفقی نمی شد . با ارفاق 8 از 10
25 تیر 1400, 16:46 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری قطعا اسکارلت تو این مدت خیلی برای نقشش زحمت کشید و همین محبوب کرد این نقش رو... به لطف مارول
28 تیر 1400, 09:37 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
آریا فیلم محشری بود امتیاز من10از10به دلیل لحظات گیرای فیلم خعلی ارتباط بافیلم گرفتم همه چیش عالی بود مرسی ازدوبله
24 تیر 1400, 12:58 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Saman به نظر بنده یکی از ضعیف ترین فیلمهای ابر قهرمانی بود که اسکارلت جوهانسون در آن نقش ایفا نموده بود.
برای یکبار دیدن و وقت گذارنی خوبه
23 تیر 1400, 01:20 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
M.REZA داداش اگه کسی یه فیلیمو بالای یه بار ببینه به شدت بیکاره یا سنش پایینه
عاشقانه فیلم ! مگه میخای نقد بنویسی
دانلود . پلی . دیلیت
26 تیر 1400, 01:36 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
M.REZA همه قراره یبار وقت بگذرونن دیگ مگه اتفاق دیگه ای قراره بیوفته؟
23 تیر 1400, 12:00 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Saman از دید عاشقان فیلم .دیدن فیلم فقط وقت گذرونی نیست بلکه یادگرفتن ترفندها و دیالوگهایی هست که در زندگی روزمره ما تاثیر میگذارد
24 تیر 1400, 19:42 ب.ظ
-0 +0
vahid021 فیلم خیلی خوبی بود... به معنای واقعی زیبا، مُهیج و سرگرم کننده... امتیاز من 6.5... پیشنهاد میکنم دانلود کنید البته اگر از فیلم های ابر قهرمانی خوشتون میاد...
23 تیر 1400, 00:16 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
MiladGhorbani22 نه به اون "به معنای واقعی زیبا" گفتنت نه به اون امتیاز 6.5! بالاخره کدومش؟
27 تیر 1400, 17:18 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
vahid021 6.5 واقعا نمره پایینی نیست اونم برای یک فیلم ابر قهرمانی... در نظر بگیرید خیلی از فیلم ها زیبا هستند ولی به طبع نمره بالایی ندارند دوست من...
27 تیر 1400, 21:44 ب.ظ
-0 +0
vahid021 فیلم خیلی خوبی بود... به معنای واقعی زیبا، مُهیج و سرگرم کننده... امتیاز من 6.5... پیشنهاد میکنم دانلود کنید البته اگر از فیلم های ابر قهرمانی خوشتون میاد...
23 تیر 1400, 00:16 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Alino عالی بود
22 تیر 1400, 18:09 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
hamed ضمن عرض تشکر از سایت معرکتون ، آقا بلوری کی میادش ؟ کیفیت این web-dl خیلی جالب نیست ، انگار ماته یکم با وجود اینکه 1080p رو هم گرفتم!
22 تیر 1400, 17:44 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Alino عالی بود
22 تیر 1400, 17:17 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
میلاد امینی من نمیدونم همه چرا برای خودشون یه پا فراستی شدن..یجوری نظر میدید انگار همه تون کارگاه نقد و بررسی فیلمای هالیوود باز کردین...مگه غیر از اینه که برای سرگرمی و تفریح یک فیلمو میبینین....فیلم اینهمه نکته مثبت داره...با اینکه فیلم ابر قهرمانیه پر از آرامشه...واقعا بعد از دیدنش حس خوبی بهت دست میده...مطمئن باشید از دیدنش پشیمون نمیشین
22 تیر 1400, 13:13 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری آقای امینی عزیز من خیلی با خودم کلنجار رفتم که این رو نگم ولی بهتره که برات یه نکته ای رو بگم... فراستی کیه؟
همونی که تو دومین دانشگاه هنر ایتالیا درسش رو ناتموم گذاشت؟
یا اونی که فقط بلده نقد مزخرف بکنه؟ فکر کنم هر دوش چون هردو یه نفرن
ببین اولا نه من و نه هرکس دیگه ای که اینجا نقد میزاره نخواست مثل این فرد بشه... و بعدش یه نکته دیگه رو بهت بگم عزیزم منتقد های سینما و تلویزیون اگر که از یه فیلم خوب بگن که دیده نمیشن اصلا حرفشون رو هم کسی بازتاب نمیده همیشه همه بدنبال اون کسی هستن که بگه مزخرف بود... این خودش یه فنشون هست که حداقل دو نفر رو بتونن جذب حرفاشون بکنن

الان هم همون حرف قبلم رو میزنم من اینجا رو حاشیه کشوندم و عذر میخوام ولی دیگه این حرفا بی معنی رو نزنید
ببخشید که بعد این همه روز جوابتون رو میدم
28 تیر 1400, 09:29 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Saman دوست گرامی قرار نیست همه فراصتی باشن .هرکس وقت میگذارد و فیلم میبیند دوست دارد فیلمی که دانلود میکند از هر لحاظ عالی باشد.شما خودت تو همین سایت خوب کینگ مووی از این چندین هزار فیلم چندتاشو دانلود کردی.صد در صد فیلمهایی که باب میلتون بوده و صد در صد دوست داشتید اون فیلمها بالاترین کیفیت از هر لحاظ رو داشته باشن.این فیلم برای سرگمی‌بد نیست اما از هر لحاظ نسبت فیلمهای دیگر اسکارلت جوهانسون در نقش افرینهای ابر قهرمانی ضعیف بود
23 تیر 1400, 01:24 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری باهاتون کاملا موافقم و از بابت اینکه نظرات این فیلم رو هم به حاشیه کشوندم از همه عذرخواهی میکنم... انشالله که بتونم در جایی دیگه جبرانش کنم... همگی موفق و موید باشید
22 تیر 1400, 15:00 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
vahid021 حرف حق جواب نداره... به نظر من هم اولین هدف از دیدن فیلم و سریال، تفریح و سرگرم شدن و لذت بردن از گذر زمان هستش...
22 تیر 1400, 14:47 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Xpersian_manX دوستان و طرفدار های مارول با دقت بخونن

دیگه شما ها چ بخواین چ نخواین
برای کسایی مثل ماها ک مارول فن هستیم ناچاریم ببینیم تا از فیلم های آینده مارول سردر بیاریم
وگرنه اگه بخواهیم سلیقه ای بریم جلو.
اصلا از فیلم های آینده مارول هیچی نمی‌فهمیم.
مخصوصا ک الان دنیاش خیلی بزرگ شده.
دقیقا 10 سال پیش کلا ی ثور بود با کاپیتان با ایرون من و هالک ابر قهرمان هاش بودن.
ولی ماشاالله بالای 10 تا ابرقهرمان داره با خط داستانی متفاوت خودش.
پس از دست ندید چ بهتون حال داد چ حال نداد.
من خودم با سریال وانداویژن حال نکردم.
ولی اگه نمی‌دیدم هیچوقت نفهمیدم که واندا قراره به یه جادو گر پشم افکن تبدیل بشه یا ویژن زنده بشه.
پس ببینین و غر هم نزنین.
تامام‌ تامام‌.
22 تیر 1400, 12:47 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
hamed آقا محمد داداش یه هشدار اسپویل بذار اول کامنتت ، حالا من دیده بودم سریال وانداویژن رو ولی ممکنه خیلیا ندیده باشنش !
22 تیر 1400, 17:46 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Xpersian_manX اوه حامد داداش راست میگی....
ی هشدار اسپویل باید میزاشتم
23 تیر 1400, 17:04 ب.ظ
-0 +0
mohawmad_gh محمد جان میفهمم چی میگی ولی مارول انقدر خوب کار کرده که انتظرا بالاست
باید یکم سطح توقعمون رو بیاریم پایین تا ببینیم با اسپایدرمن و دکتر استرنج چه میکنن
22 تیر 1400, 14:46 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Xpersian_manX کاملا با نظرت موافقم.
می تونستن بهتر از این کار کنن.
اصلا اگه این فیلم رو بعد از کاپیتان آمریکای 3 جنگ داخلی پخش میکردن بنظرم اثر گذاریش بیشتر بود...
من هرچی این فیلم رو نگاه میکردم هی حسرت می‌خوردم که ناتاشا دیگه نیست....
ولی داداش متاسفانه چاره ای نداریم.
برای اینکه از پروژه و طرح ها و داستان های آینده مارول سردر بیاریم بابید ببینیم چه مارول خوب بسازه چ بد بسازه.
ولی بقول تو توقع مارو خیلی بردن بالا.
همین دیشب داشتم ایرون من یک رو میدیدم.
لامصب با اینکه مال 13 سال پیش بود ولی هنوز هیجان خاص خودشو داشت.
23 تیر 1400, 17:09 ب.ظ
-0 +0
Kia کاملا با این نظر موافقم چون با این فیلم استارت یکی از مینی سریال ها دیگه خورد
ما هم که میگیم حال نکردیم منظورمون اینه که انتظار بیشتری داشتیم ، چون واقعا مارول فیلم های بینظیری مثل پلنگ سیاه ، کالکشن مرد آهنی ، کاپیتان ، ثور ، محافظان کهکشان و ... رو تو کارنامه اش داره و این فیلم جذابیتش در برابر اینا واقعا کم بود
22 تیر 1400, 13:38 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری آقا کیا گل من از شما هم عذر میخوام به هرحال فکر میکردم که شما بر یه عقیده دیگه ای هستید ولی خوب با این کامنتتون واقعا ازتون عذر میخوام اگر بی احترامی بهتون کردم...
22 تیر 1400, 15:02 ب.ظ
-0 +0
محمدحسین منصوری این هم یه نظر و عقیده هست... درود بر شما
22 تیر 1400, 13:07 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Xpersian_manX ممنونم داداش گل لطف داری
24 تیر 1400, 16:35 ب.ظ
-0 +0
mohawmad_gh دوستان یادم رفت آلرت اسپویل بزارم

*********کامنت زیر‌اسپویل داره**********
22 تیر 1400, 12:28 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
mohawmad_gh منصوری جان میدونم مارول فنی و کورکورانه از این فیلم حمایت میکنی
صرفا یه فیلم گیشه ای بود که بعد از مدت ها MCU فن هارو بکشونه سینما
انتظار میرفت که فیلم تمرکزش روی شخصیت اصلی یعنی ناتاشا به عنوان مهم ترین هیروی زن گروه اونجرز باشه ولی یلنا نقشش خیلی محوری تر بود و حتی خانوادش خیلی بهتر معرفی شدن تا خود نات
قدرتش یه جاهایی خارج‌ از تصور و در حد ثور بود مثل صحنه ی سقوط رد روم
حتی ویلن و هدف بزرگی که داشت در عرض چند دقیقه معرفی و نابود شد
هر چند که نقاط قوت هم داشت ولی برای منی که دنبال یه فیلم شخصیت محور و قوی برای تموم کردن داستان نات بودم جذابیت زیادی نداشت!
22 تیر 1400, 12:27 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری چون ازم اسم بردید پاسختون رو میدم عزیز دل

*اسپویل*


اول بگم که واژه کورکورانه شاید زیاد از حد به دور از من باشه... قبول دارم نقد اول باید کمتر واژه های تحسین برانگیز استفاده میکردم چون اینطوری فقط مخالفان همانند شما به بنده القاب مخاطب کورکورانه و هوچی گر رو بهم نسبت میدن... ولی مشکلی نیست بازم ازتون ممنونم که اگر ازم انتقاد کردید در کنارش حداقل مشکلات فیلم رو هم فرمودید؛ اگر هم اجازه بدید بنده درباره نکاتی که فرمودید پاسخ بدم؛
اولین نکته مهم باید بدونید که شخصیت ناتاشا در اصل نیاز به معرفی نداشت چون این شخصیت اگرچه فیلم اختصاصی نداشت ولی تو بیشتر فیلم های مارول حضور داشته از فیلم کاپیتان امریکا تا فیلم ایرون من و اونجرز پس خیلی خیلی برای همه اشناس و قرار هم نبوده که این فیلم پایانی برای داستان ناتاشا باشه خب، پس نباید شما که نمیدونم مارول رو تا چه حد میشناسین اینگونه نظر بدید (البته بازم بگم که این نظرتون کاملا محترمانه است و من هیچ قصد تغییر و توهینی ندارم)
دوم نقش یلنا رو تو این فیلم به این علت محوریت بهش دادن چون تو کامیک بوک ها خود یلنا یک شخصیت بیوه سیاه معرفی میشه و حتی قدرتش برابر با ناتاشا هست پس اینکه بنده میگم این فیلم تنها قصد در معرفی یه شخصیت جایگزین برای ناتاشا از دست رفته داشته دروغ نیست، قصد مارول با این فیلم معرفی همین اشخاص هست نه اینکه بخواد ناتاشا رو به ما معرفی کنه... اگر خاطرتون باشه ما کاپیتان امریکا رو با فیلمش شناختیم، ایرون من رو با فیلمش شناختیم، اسپایدرمن و... پس این شخصیت های بزرگ رو با فیلماشون مارول به ما معرفی کرد ولی ناتاشا نیاز به معرفی نداشت یکسری مسائل از گذشته ناتاشا برامون سوال شده بود که تو این فیلم هم بهش جواب داده شد مثل اینکه red room چیه... صحنه سقوط red room هم من نمیدونم کجاش رو مدنظرتون بود ولی از اسمون نپرید پایین و رو پاهاش بایسته که با چتر فرود اومد... به هرحال شما و دوستان مخالف با بنده از این فیلم بدتون اومد بروی چشم من هیچ مخالفتی با شما عزیزان ندارم، واقعا هم از همتون عذرخواهی میکنم چون زیاد دیگه خواستم منظور و قصد این فیلم براتون توضیح بدم در صورتی که وقتی مخاطب با یه عقیده ای فیلم رو میبینه دیگه نمیشه بعد از دیدن فیلم نظرش رو تغییر داد!
من هم کورکورانه جناب از مارول حمایت نمیکنم مارول افتضاح هایی هم داشته مثل کل فیلم های xmen این از فجایع مارول بوده (با اینکه xmen یکی از جذاب ترین کامیک ها رو داره) ولی اگر شما بخواین فیلم بلک ویدو رو با دیدگاه بنده نگاه کنید متوجه میشید که اینطور هم که شما میفرمایید بد نبوده
در اخر هم بگم شخصیت منفی داستان در اصل تسک مستر بود و تسک مستر رو ما تو کامیک بوک ها بیشتر بعنوان ضد قهرمان میبینیم بعضی اوقات خوب بوده و بعضی اوقات شخصیت بد (یه قهرمان پولی هست)، پس دیگه انتظار نداشته باشید که یا ناتاشا اونو بکشه (بخاطر گذشته خودش در برابر تسک مستر کودک) یا اینکه تا اخر تسک مستر یه شخصیت منفی باشه چون فعلا از عواقب کارهاش ناراحته (تسک مستر)...
این نکته رو هم بگم که بزرگترین دشمن ناتاشا شاید باورتون نشه ولی گذشته خودش بوده نه یه دشمن!! این رو هم گفتم که بدونید فیلم ناتاشا در اصل شخصیت منفی نداشته

در هر صورت ممنونم که انتقاد از فیلم رو هم در کنار انتقاد از بنده گذاشتید، و اگر طولانی شد متن پیام بنده از تک تک دوستان عذرخواهی میکنم بدرود
22 تیر 1400, 13:05 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری من کاملا محمد جان به عقیدت احترام میزارم و برات ارزوی موفقیت دارم... این بحث ها هم فقط در حد همین محدوده فیلم بلک ویدو هست...
22 تیر 1400, 14:59 ب.ظ
-0 +0
mohawmad_gh منصوری جان بنده هم قصد توهین ندارم صرفا یه گپ دوستانه بود
ممنون بابت توضیحات
22 تیر 1400, 14:44 ب.ظ
-0 +0
Xpersian_manX دیگه داداش چ بخوای چ نخوای
برای کسایی مثل منو تو ک مارول فن هستیم ناچاریم ببینیم تا از فیلم های آینده مارول سردر بیاریم
وگرنه اگه بخواهیم سلیقه ای بریم جلو.
اصلا از فیلم های آینده مارول هیچی نمی‌فهمیم.
مخصوصا ک الان دنیاست خیلی بزرگ شده.
دقیقا 10 سال پیش کلا ی ثور بود با کاپیتان با ایرون من و هالک ابر قهرمان هاش بودن.
ولی ماشاالله بالای 10 تا ابرقهرمان داره با خط داستانی متفاوت خودش.
پس از دست نده
22 تیر 1400, 12:42 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
MG532 کم مونده بود نقش رد گاردین رو هم بدن یه زن بازی کنه ، کارگردانش زیادی فمنیست بازی درآورده بود!
22 تیر 1400, 11:17 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
میلاد امینی فمینیست؟؟؟چرا هر‌کی از حقوق یک زن دفاع میکنه اسمش فمینیسته....چون تو مملکت داغون ما زن رو به چشم یک وسیله میبینن توی اروپا و امریکا هم باید استفاده ابزلری ازش بشه؟؟؟بده توی یک فیلم جهانی به ارزشهای یه زن اهمیت میدن؟؟؟؟؟
22 تیر 1400, 13:17 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
PARSA MZ ممنون بابت دوبله و هماهنگی کینگ مووی.
22 تیر 1400, 00:10 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
PARSA MZ واقعا از مارول همچین اثر آشغالی از مارول انتظار نمی‌رفت با اینکه کلی منتظر بودیم واقعا کل داستان بی معنی بود مرسی اه.
22 تیر 1400, 00:09 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری دیگه خدایی خسته شدم از بس اومدم دیدم از این کامنتا گذاشتید... پارسا عزیز اگر فیلم رو دیدی بهت پیشنهاد میدم که نظر بنده رو پایین تر مطالعه کنید... شاید جوابتون رو اونجا بگیرید...اه
22 تیر 1400, 00:16 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری مشکلی نیست آقا پارسا... به هرحال شما بر این عقیده ای و من هم بر یه عقیده دیگه واقعا بهتره که این چت بازی ها رو تمومش کرد؛ متاسفانه تو ایران درباره مارول نمیشه کاری کرد همون طور که میشه دید از 30 نفر نصف با من موافقن نصف باهام مخالف...
ممنون آقا پارسا که محترمانه صحبت کردی و قطعا شخصیت خودت رو نشون دادی
22 تیر 1400, 10:24 ق.ظ
-0 +0
PARSA MZ منصوری رفیق میدونم فن مارولی ولی آروم باش بهر حال باهش باید کنار بای مرد
22 تیر 1400, 10:19 ق.ظ
-0 +0
PARSA MZ منصوری با واقیعت کنار بیا دیگه واقیعت تلخه فیلم خفنی نبود که بگیم پشمام مارول بعد این همه مدت بلک ویدؤ منتشر شد بریم ببینیم بعد چیه هیچی داستان بهم ریخته کاراکترای مقدس و عاشقانه .
22 تیر 1400, 10:15 ق.ظ
-0 +0
محمدحسین منصوری نگفتم هم که دوست داشته باشید... دوست نداری نداشته باش ولی بگو من به شخصه از این فیلم بدم اومد چرا میگی فیلم اشغالیه... دوست نداری فیلم رو بگو به این دلیل و به فلان دلیل این فیلم مشکل داره اونموقع معلوم میشه یه چیزی از فیلم میدونی و حداقل میشه به حرفت که گفتی فیلم اشغالیه اعتماد کرد... تو کامنت قبلیت هم گفتم که من تا اخر همین سال هر روز سر میزنم تا هر کی نظر چرت داد جوابش رو بدم حالا یا مسدود میشه اکانتم یا اینکه تا پایان سال هستیم در خدمتتون :))) دیگه تحمل کن تا اونموقع
22 تیر 1400, 03:26 ق.ظ
-0 +0
Kia ببخشید احساس نمی کنید زیاد نظر میدید :)
بیخیال دیگه یه بار گفتین ، همه خوندیم و ممنونیم از تحلیل شما ولی خب ایشون خوششون نیومد و نظرشون رو گفت
دلیل نمی شه که شما این فیلم رو دوست داشتین همه دوست داشته باشن
22 تیر 1400, 00:26 ق.ظ
-0 +0
بنیامین عالی بود و پر خرج / نمره من 8 از 10 / بالانس خوبی از اکشن و درام داشت / سکانس آخر فوق العاده بود
21 تیر 1400, 23:56 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Kia اصلا حال نکردم
خیلی کلیشه ای و احساسی بود
محوریت داستانش طوری دخترونه بود که بیشتر به فیلم های دیزنی شباهت داشت تا مارول
اگه دیزنی همینو انیمیشن می ساخت قشنگ تر می شد
21 تیر 1400, 21:10 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری داداش ابرقهرمان فیلم فکر کنم یه دختر بوده :)))) دیگه انتظار نداری که محوریت فیلم پسرونه باشه که... موفق باشی عزیز دل
22 تیر 1400, 00:18 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری بچه فیلم بین نظر هم نمیده گلم... در کمال احترام خدمتتون عرض کردم :)) (به مخاطبان غیره این نظر هیچ قصد توهینی ندارم لطفا ناراحت نشید)
22 تیر 1400, 05:21 ق.ظ
-0 +0
Kia شکست نفیستو دوست دارم :))))
22 تیر 1400, 11:58 ق.ظ
-0 +0
Kia ممنون استاد اگه شما نمی گفتید من تا آخر عمر در تباهی می موندم
دیگه شما انقدر خودتونو اذیت نکنید ما چندتا بچه فیلم بینی که هیچی متوجه نمی شیم دورهم جمع شدیم مزاحم شما شدیم ببخشید
22 تیر 1400, 00:29 ق.ظ
-0 +0
Kia اصلا حال نکردم
خیلی کلیشه ای و احساسی بود
محوریت داستانش طوری دخترونه بود که بیشتر به فیلم های دیزنی شباهت داشت تا مارول
اگه دیزنی همینو انیمیشن می ساخت قشنگ تر می شد
21 تیر 1400, 21:09 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Mahdi akhavan اصلاح:کتی حجت
21 تیر 1400, 18:53 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
سامک شمس به به بالاخره دوبله شد ممنون از سایت باکلاس و شیک و همه چی تموم کینگ مووی واقعا ممنون خدا قوت بی زحمت دوبله فارسی فیلم rat disaster 2021 (فاجعه موشی) رو هم در سایت قرار بدید.سلامت و تندرست باشید.
21 تیر 1400, 18:16 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Mobin mohammadkhani دوستانی که با دوبله دیدن
دوبلش مثل سری قبل سری فیلم های مارول خوبه ( منظورم گویندش هستش) یا نه باید صبر کرد تا دوبله کوالیما بیاد ؟
21 تیر 1400, 17:46 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Ruzbeh ببینیم کوالیما هم نازنین یاری رو به عنوان کست انتخاب میکنه یا نه ؟ یا سر لج لجبازی کس دیگه ایه رو انتخاب میکنه ؟
21 تیر 1400, 23:14 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
S.Mohsen سلام، دوبلش خوبه نیازی نیست کلی صبر کنی تا کوالیما بیاد.
21 تیر 1400, 19:43 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
hamed.hasani کوالیما معمولا کست قوی تری داره
21 تیر 1400, 19:07 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
James bond صبر کن تا کوالیما بیاد
21 تیر 1400, 18:07 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
رایان عطایی عظیمی محمد حسین منصوری عزیز.... معلومه که به قواعد نقد و بررسی فیلم کاملا آگاهی، ممنون از نقد سازنده شما، داشتن هم وطنی مثل شما باعث افتخار ه،
21 تیر 1400, 13:04 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری درود بر شما دوست عزیز... مایه افتخار هست که عقیده شما بر این است
21 تیر 1400, 16:06 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری منم مثل شما مخاطب و کاربر عادیم...
21 تیر 1400, 23:48 ب.ظ
-0 +0
متین نوروزی سلام شما منتقد هستی چون هرفیلمی تو کینگ مووی میاد شما اولین نفر نقد میکنی؟!????
21 تیر 1400, 22:27 ب.ظ
-0 +0
hamidreza nazar اشغال بود، خیلی فیلم خسته کننده ای بود خدایی، فقط تو این فیلمه اسکارلت خوب بود بقیه همهههههه چرت بود بازیگریشون، ارزش دیدن و وقت پاش گذاشتن نداشت
21 تیر 1400, 10:24 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدرضا غیاثی واقعا حیف وقتتون.
21 تیر 1400, 20:58 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
رضا فیلم خیلی خوبی بود اکشن خوبی داشت اگر یکم روی داستان و شخصیتهاش بیشتر کار میکردن عالی میشد از 10 بهش 8 میدم .
دمه کینگ مووی گرم بابت فیلم .
21 تیر 1400, 01:27 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
$SADRA$ سلام دوستان کار تیم بازیگری و بدلکاری جای تحسین داشت و جلوه‌های ویژه بصری خفن بود،چیزی که انتظار میرفت چون ماروله،و اگه دقت کرده باشین صحنه های اکشن به واقعیت بیشتر نزدیک بود نسبت به فیلمای قبلی چونکه فاز چهارمه و شاید این یک قدم مهمی باشه برای فاز چهارم.در کل فیلم خوبی بود ولی میتونست بهتر باشه اگه روی شخصیت پردازی بیشتر کار میکردن من که خوشم اومد،امتیاز 8/7 از 10.
20 تیر 1400, 22:46 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
masoud1992 برای بلک ویدو فیلم خوبی بود. دیگه نمیشه بیشتر از این انتظاری ازش داشت. لطفاً همه فیلم ها رو باهم مقایسه نکنید. من به شخصه لذت بردم و سرگرم شدم. اکشن خوبی داشت.
دوستان از فیلم های مارول انتظار دارن هیولا یا یک دشمن فضایی ظاهر بشه و کلا این چیزهای کلیشه ای!
20 تیر 1400, 20:35 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری دوستان عزیز من یه نظر دیگه درباره این فیلم ثبت میکنم میدونم که بازم مخالف زیاد هست ولی مهم نیست...

*اسپویل*

عزیزانی که مارول فن خودشون رو میدونن اولا باید بفرمایید که انتظارتون از یه فیلم درباره بلک ویدو چی بوده؟ اخه نمیشه فقط بگید انتظارات رو براورده نکرد...
من بشخصه انتظارم از این فیلم در حد نشون دادن سرگذشت ناتاشا و اصلا چرا بلک ویدو شد و بعد هم red room که تو فیلم های مارول فاز های قبلیش اشاره شده بود ولی هیچ مشخصاتی ازشون نبود در همین حد برام کافی بود... دیگه سوالی از ناتاشا برامون نمیمونه حالا میخواین بفهمین از اسپرم کدوم ادمی زاییده شده :)))
دوم اینکه داستان و فیلمنامه همش از روی کامیک هست و اون کسی که میگه فیلمنامه خوبی نداشت بهتره اول کامیک رو بخونه بعد لطف کنه و نظر بده...
تعجب من هم اینجاست که بعضی افراد میان میگن غافل گیری نداشت!!! دیگه میخواین وسط فیلم براتون کره زمین رو نابود کنه تا شما بگین غافلگیر شدم؟! بخدا برین نظرات همون avengers: end game رو ببینید همین نظرات پای اون هم هست چرا چون مارول فن نیستن اومدن نظر دادن، بعد هم فقط یه عکس ایرون من میزارن رو پروفایلشون و شدن مارول فن درجه یک ما هم که ده سال از عمرمون رو پای مارول ریختیم و پیگیرش بودیم میشیم جوگیر... غافلگیری این فیلم همین که تو دو صحنه ما باورمون بر یه چیز دیگه بود و بعد یه چیز دیگه شد همون کافیه (احساس میکنم اونایی که میگن غافلگیری نداشت یا خوب نبود تو این صحنه ها بهشون برخورده که چرا نتونستن درست بفهمن)

یه بار دیگه هم من گفته بودم اینقدر نشینید مثل این کارشناس فیلم که تو کل زندگیشون از 65 بالاتر نمره ندادن نظر بدین چون اینطوری یا یه نفر رو از یه فیلم خوب محروم میکنید یا اینکه فقط خودتون رو ازار میدین که چرا وقت برا همچین فیلمی گذاشتین...
خواهشا درست نظر بدین خواهش میکنم

و در اخر هم باید بگم که من نظرم رو قبلا داده بودم و خوب این کارشناسان محترمی که تو کینگ مووی در بخش نظرات صاحب فکر و عقیده هستند خوششون نیومده بود (البته بگم که خودشون هنوز یه انتقاد درست از فیلم نذاشتن بعد فقط بلدن حرف مفت درباره یه نظر بدن) بگذریم...
امیدورام که عقیده تون رو درباره فیلم های ابرقهرمانی درست کنید، این فیلم علمی تخیلی اگر اهل این ژانر نیستید نبینید و بعد هم بگین خوب نبود این فیلم و کلا مارول کاملا علمی تخیلی پس لطفا پیگیرش نباشید نظر هم ندید... علمی تخیلی یه ژانری هست که از سال 2010 که ادیت ها بهتر شده دیگه مخالف های خودش رو هم پیدا کرد و هنوز هم هست چرا چون میگن این با عقل جور در نمیاد بابا کدوم کار خودت با عقل جور در میاد که دیگه یه فیلم که زاییده فکر یه نویسنده هست درست دربیاد...
دیگه بیشتر وقتتون رو نمیگیرم و امیدورام حداقل ده سال دیگه کسی نیاد بگه این فیلم هم که کاملا تخیلی بدرد نمیخوره :|
***
یاحق
20 تیر 1400, 15:13 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
mohammad من با شما کاملا مخالفم
22 تیر 1400, 11:06 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری محترمه برام که مخالف بنده هستید (ای کاش فقط قسمت مخالف بودنتون رو هم میفرمودید)
22 تیر 1400, 13:12 ب.ظ
-0 +0
رایان عطایی عظیمی داداش ، همین که وقت گذاشتی نقدی به این طولانی و دقیق نوشتی ، از نظر من فن واقعی توئی... عاشقت شدم
21 تیر 1400, 12:57 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری ازتون ممنونم و خوشحالم که منظور صحبت های بنده رو متوجه میشید... زندگی به وفق مرادتون
21 تیر 1400, 16:14 ب.ظ
-0 +0
محمدحسین منصوری واقعا شرمنده دوستان هستم که نظرم رو دارم طولانی میکنم ولی این رو یادم رفت بگم (واقعا شرمنده ام)

بعضی از دوستان گفته بودن چرا نمره این فیلم تو imdb پایینه... لطف کنید برید قسمت نظراتش ببینید طرف بخاطر اینکه فیلم قرار بوده ده سال پیش ساخته بعد بهش برخورده که چرا نشده یه راست اومده یک بهش داده و از این دست نظرات پس امتیاز فیلم هیچ موقع نشان از کیفیت یک فیلم نیست (هرفیلمی نه فقط درباره مارول بگم)
بازم شرمنده که نظرم رو طولانی کردم و باعث اسکرول کردن بیشتر تو دوست عزیز میشم...
20 تیر 1400, 15:21 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری دمت گرم آقا حسین دقیقا منم خواسته ام از یه فیلم همینه و کاملا حرفتون متین هست... باریکلا به شعور و فهمت
20 تیر 1400, 23:03 ب.ظ
-0 +0
Hossein درود به همگی
من جزو اون دسته از فیلم بینا هستم که با هر ژانری حال میکنن.
البته هیچ 24 ساعتی رو بدون یک فیلم و چند اپیزود از سریال نمیگذرونم
فیلم دیونو با همسفر وثوقی و شعله ی آمیتابچان در 1368 شروع کردم
یه هفته بعد رفتم سینما و پلاک حسین گیل رودیدم
سینما در مقایسه با فیلم دیدن توی خونه مث خوردن ماهی کنار رودخونه است تا توی آشپزخونه
من نظر فنی ندارم. با فیلمها حال میکنم. از نولان و اسپیلبرگ گرفته تا فرهادی و کیمیایی
بسته به حالم سراغ فیلمها میرم. اصولم سرجاشه. گاهی یه حال منو سمت فیلم میبره گاهی هم یه فیلم منو به حالی میبره. فیلمها مث غذاهان میشه آدمها رو با ذایقه هاشون توی انتخاب و نحوه سرو غذا شناخت.
اما به تجربه دریافتم بهتره سراغ فیلمها و سریالهایی بریم که حال آدمو خوب میکنه چه با کمدی چه با تراژدی
و آخر فیلم نباید همون آدم قبل فیلم باشی. یه پرسش یه تلنگر یه ایده یه نگرش باید در تو ایجاد بشه
وگرنه وقتت به هدر رفته. توصیه میکنم موقع فیلم دیدن فقط فیلم ببینید و از دنیا کنده بشید
خوش باشین دوستان. این سایت هم سایت خوبیه. بدون تبلیغات بدون حاشیه داره پیش میره
امیدوارم همینطور پیش بره. فداااااااای توجه و نگاهتون
20 تیر 1400, 22:10 ب.ظ
-0 +0
متین نوروزی آقای منصوری حرفت کاملا درسته بعضیا انتظار زیادی از فیلم دارن یا ایراد نه به جا ازش میگیرن در حالی که از روی کامیک ساخته شده نه از تخیل خودشون!
20 تیر 1400, 15:17 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری ممنونم ازت که متوجه منظور نظرم شدی...
20 تیر 1400, 15:18 ب.ظ
-0 +0
amirarshyai42 من نظرم اینه که هر چند وقت یک بار باید یک فیلم سطح پایین دید.البته این فیلم رو نمیگم ها .با دوستانی ام که گفتن فیلم ها جدیدا بد شده.چون اگه ادم فیلم سطح پایین نبینه نمیتونه به اندازه کافی از یک فیلم محشر لذت ببره بالاخره باید فرق بین فیلم ها رو متوجه شد دیگه
20 تیر 1400, 13:32 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
AliRaxon یکی از بدترین فیلم های مارول واقعا انتظار نداشتم در این حد افتضاح باشه
20 تیر 1400, 08:48 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
alitts سلام
خیلی نا امید کننده بود
زمان بندی نادرست ، شخصیت پردازی ضعیف ، داستان ضعیف و پراز حفره ، سوالاتی که بی جواب موندن
شاید علت اون آگاهی ما باشه از عاقبت ناتاشا که این هم در گروه ضعف زمانی قرار میگیره
بیاید ازخودمون یه سوال بپرسیم...! فاز چهارم دقیقا دنبال چیه...؟
اینکه میخواد منتظر سریال هاکای (Hawkeye) بمونیم...؟
که بعد از اون شاهد معرفی یک بیوه سیاه جدید در کنار انتقام جویان باشیم...؟
باید منتظر موند و دید
هرچند مطمئن هستم مارول کاری میکنه که نه تنها من بلکه همه دوستانی که با من هم نظر هستند
حرفمون رو پس بگیریم

امتیاز من 7
20 تیر 1400, 03:25 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری سلام بر تو دوست عزیز
خیلی خوشحالم بالاخره یه نظر منتقد پیدا شد
*اسپویل*


از نظر زمان بندی ساخت فیلم منم بهتون حق میدم ولی همین زمان بندی بهمون فرصت دیدن یه بلک ویدو دیگه رو میده که الحق کار یلنا فعلا خوب بوده و میتونه از پسش بربیاد
از نظر شخصیت پردازی نمیدونم که شما دنبال رو کامیک های مارول هم هستد یا نه چون اگر کامیک مارول رو خونده باشید راحت شخصیت های این فیلم رو متوجهش میشید، پذیرا شخصیت های جدیدش میشید (البته تو mcu مارول تغییرات داستانی هم میده)
و از نظر داستان هم قرار بود ما فقط نگاهی به سرگذشت ناتاشا و اون red room داشته باشیم که تو سه فاز قبلی بدنبالش بودیم...
و خوشحال میشم که بدونم چه سوالاتی براتون پیش اومده؟؟؟

فاز چهارم مارول دقیقا بعد از فداکاری های کاپیتان امریکا و ایرون من و ناتاشا اتفاق میافته پس واضح ترین نکته اش تغییر در ابرقهرمانان هستش ولی این فاز صرفا میخواد ابرقهرمانان تاثیر گذار رو تغییر بده به همین علت برای هاکای یه سریال اختصاصی میسازه، برای واندا یه سریال اختصاصی میسازه و غیره پس اینا میشن جایگزین اصلی شخصیت های رفته و صد البته نقش اسپایدرمن تو فاز های بعدی به بالاترین سطح خودش میرسه...

امیدوارم که تونسته باشم یکسری از پاسخ به سوالاتتون رو داده باشم...
***
20 تیر 1400, 14:52 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
بنیامین صفدری سریال هاکای بحثش جداست اما در قسمت دوم این فیلم،قراره خواهر ناتاشا به عنوان بیوه سیاه باشه
20 تیر 1400, 07:35 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
ehsan کلا خوشم نیومد یعنی برای مخاطب زن ساخته شده با اکشن های دخترونه مثل ووندر وومن ):
20 تیر 1400, 03:14 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین قصری سلام تشکر از کینگ برای سرعت عمل خوبش
فیلم قشنگی بود ولی به نظرم فیلم نامه یکمی باید روش کار میشد همه چیز میشد حدس زد چی میشه سورپرایزی نداشت توش
20 تیر 1400, 03:02 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری *اسپویل*

یعنی شما میدونستی که ناتاشا تو اون ساختمان اول فیلم نیست؟؟؟
خدایی خیلی باهوشی‌ :)))
***
20 تیر 1400, 14:53 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
alitts قابل حدس بودنش شاید بخاطر اینه که بعد از پایان بازی(END GAME) همگی میدونیم ناتاشا چه بلایی سرش اومد
20 تیر 1400, 03:28 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
حامد غلامی سلام
ببخشید دوبله فارسی کی قرار میگیره
19 تیر 1400, 22:53 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Aliataei دوست دارم این دوستانی که میگن فیلم نولان چنگی به دل نزد دو دقیقه از فیلم و بهم توضیح بدن
19 تیر 1400, 22:24 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
mohamad چرا یه فیلم خوب نمیاد. اکثر امتیازات حول 7 هست. یکی دو سالی هست فیلم قوی نیومده. حتی تنت نولان هم چنگی به دل نزد. بنظرم تو خلق یه چیز جدید عاجز موندن
19 تیر 1400, 20:47 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمد جلال البته سطح توقع ما هم رفته بالا
19 تیر 1400, 22:37 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
علی اره خدایی دیگه فیلم با فیلمنامه قوی خیلی کم میاد هرچی میاد یا ابرقهرمانیه مزخرفه یا فیلمنامه ضعیف
19 تیر 1400, 22:17 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
amir1346 زیاد حال نکردم راستش واسه یه بار دیدن خوبه
19 تیر 1400, 19:58 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محسن فولادی حاجی پشمام
19 تیر 1400, 19:32 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Taha Zed به نظرم به این فیلم باید از دو زاویه دید مختلف نگاه کرد؛

*یکی از دید مخاطبی که آشنایی چندانی با دنیای سینمایی مارول نداره و صرفا برای سرگرم شدن این فیلم رو تماشا میکنه؛ که در این صورت باید بگم که بسیار خوش ساخت هست و همچنین جلوه های ویژه و سکانس های اکشن به شدت هیجان انگیزی داره.

**اما اگه بخوایم به عنوان مخاطبی که طرفدار دنیای سینمایی مارول و کمیک های مارول هست، بهش نگاه کنیم، میشه گفته که تا حدودی ناامید کننده بود و انتظاراتی که ازش میرفت رو برآورده نکرد؛ در ادامه چندتا از نقطه ضعف هاش رو میگم.


(خطر اسپویل)




1:زمان بندی نادرست
اولین چیزی که درباره این فیلم میشه بهش ایراد گرفت اینه که اتفاقات این فیلم درست قبل از یک رویداد بزرگ و سرنوشت ساز در فاز سوم MCU جریان داره، اما زمان اکرانش بعد از اکران فیلم هایی هست که شامل این رویداد بزرگ بودند. این یعنی کسایی که فیلم بیوه سیاه رو میبینن، از سرنوشت این شخصیت(ناتاشا رومونوف) خبر دارند، و در حین تماشای این فیلم، مدام به خودشون میگن که من میدونم چه اتفاقی برای این شخصیت میوفته. یعنی میشه گفت که کل فیلم یک فلش بک هست و خیلی سخت میشه اتفاقاتش رو در بین این همه پستی بلندی ها و اتفاقات مهم MCU(چه اونایی که در گذشته رخ دادن و چه اونایی که قراره در فاز چهارم و فازهای بعدی ببینیم)جای داد. و با توجه به اینکه استودیو مارول همیشه سعی کرده اتفاقات فیلم هاش، روی فیلم های آینده اش تاثیر داشته باشه، باید بگم در این فیلم شاهد چنین چیزی نیستیم(البته به غیر از اون قسمت که متوجه میشیم یلنا برعلیه بارتون خواهد بود.) و حتی میشه گفت که وجود این فیلم و اتفاقاتش، تا حدودی بی معنی و بی تاثیره.

2:داستان پردازی و شخصیت پردازی ضعیف:
قبل از اینکه راجع به این بخش صحبت کنم، باید اشاره کنم که ما تو این فیلم و اکثر فیلم های کمیک بوکی، با کرکترهایی طرف هستیم که علاوه بر ویژگی ها و شخصیتی که در خود فیلم دارن، یه شخصیت اصلی و کمیکی هم دارن. حالا به توجه به این نکته، یکی از وظایف اصلی نویسندگان چنین فیلم هایی، اینه که باید علاوه بر اینکه به کمیک های کرکتر مورد نظر وفادار باشن، یه شخصیت مستقل هم براش تعریف کنن؛ شخصیتی که هم مناسب سینما باشه و هم بتونه با اتفاقات فیلم ارتباطی عمیق بگیره. ما در این فیلم شاهد چنین چیزی نیستیم. شخصیت بیوه سیاه در این فیلم نیازی به معرفی چندانی نداره چون در سه فاز قبلی حضور تقریبا پررنگی داشته ولی خب این شخصیت هنوز هم کلی پتانسیل داره و گذشته اش هم به شدت پر رمز و رازه اما متاسفانه در این فیلم اونطور که باید به گذشته این شخصیت پرداخته نمیشه. درکل یه دوره زمانی بسیار نامناسب رو برای این فیلم انتخاب کردن و به نظرم اگه کل فیلم درباره گذشته شخصیت رمونوف میبود، داستان بسیار پربارتر میشد. در ادامه میرسیم به خانواده ناتاشا که میشه گفت یکی از ضعف های داستان این فیلم هستن و خیلی کم بهشون پرداخته شده و زمانی هم که صرف شخصیت پردازیشون شده بود، اصلا کافی نبود. یکی دیگه از ضعف های داستانیش هم اینه که فیلم از خیلی از اتفاقات، خیلی سریع عبور کرد و خیلی از سوالات رو بی جواب گذاشت(سوالاتی که در طول فیلم مطرح شدن و همانجا چال شدن).

3:شخصیت تسک مستر(بزرگترین ضعف این فیلم)
به جرئت میشه گفت که بعد از بیوه سیاه، تسک مستر مهم ترین شخصیت این فیلم هست(شاید حتی مهم تر از بیوه سیاه)چراکه پتانسیل های خیلی زیادی داره اما در این فیلم به طرز فجیعی ناامید کننده ظاهر شد. به دو دلیل؛ اول اینکه هویت اصلی و کمیکی این شخصیت رو تغییر دادن. تسک مستر در کمیک ها شخصیت مهمی هست که با شخصیت هایی مثل مردعنکبوتی و مردمورچه ای و کاپیتان آمریکا مبارزه کرده و در اصل خیلی از مهارت ها و قدرت هایی که داره، از مبارزه با چنین شخصیت هایی به دست آورده. این شخصیت به قدری پتانسیل داره که حتی میتونه فیلم مستقل خودش رو داشته باشه. اما در این فیلم روی تمام این پتانسیل ها خط کشیدن و هویت و سرگذشتش رو به کلی تغییر دادن. یعنی حتی به جنسیتش که در اصل مرد هست و اسم اصلیش "انتونی مسترز" هست هم رحم نکردن و تغییرش دادن(که البته با توجه با سیاسیت های هالیوود، قابل فهمه که چرا اینکارو کردن). خلاصه اش اینه که پتانسیل های این شخصیت رو نادیده گرفتن و عملا به یه ویلن سطحی و بی اهمیت تبدیلش کردن.
و اما دلیل دوم:ببینید، اگر از ضعف اول چشم پوشی کنیم و تغییر هویت و اوریجین تسک مستر رو بپذیریم، بازم نمیشه از ضعف دومش که کمرنگ بودنش در طول داستان فیلم هست، گذشت. معرفی این شخصیت در طول فیلم به شدت ضعیف و سطحی بود. و ضعیف ترین بخش هم مشخص شدن هویت اصلی تسک مستر در طول فیلم بود. یعنی به جرئت میشه گفت که بعد از برداشته شدن کلاهش، هیچ کدوم از مخاطب ها غافلگیر نشدن. به نظرم چنین اتفاقی برای استودیو مارول یه جور ضعف بزرگ هست. چون اگه ما به عقب برگردیم، می بینیم که استودیو مارول در کارنامه خودش فیلم های خیلی خوبی داره که از همه نظر به خصوص داستان، خیلی خوب عمل کردن؛ به طور مثال فیلم "کاپیتان آمریکا:سرباز زمستان". در این فیلم شخصیتی به اسم باکی بارنز/سرباز زمستان رو داریم که هویت اصلیش درطول فیلم، مثل تسک مستر، مخفی هست. اما فیلم سرباز زمستان برعکس فیلم بیوه سیاه، در معرفی و فاش کردن هویت اصلی سرباز زمستان به شدت عالی عمل کرد(یعنی طوری که حتی کسایی که با کمیک های مارول آشنا بودن و از قبل میدونستن که خود باکی بارنز هست هم با دیدن صحنه مشخص شدن هویتش، هیجان زده و غافلگیر شدن).


امتیاز من به این فیلم:6.9
19 تیر 1400, 19:04 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
آرین استادپور ارتباط برقرار نکردم با فیلم، شاید زیاد از این فیلم انتظار داشتم نمره من 6/10 به این فیلم هست.
19 تیر 1400, 18:40 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمد مهدی بارگزی واقعا این فیلم از مارول خیلی به درد نخور بود . روند داستان فیلم کاملا قابل حدس و کلیشه ای بود و اصلا حسی که فیلم های دیگه این استودیو به بیننده منتقل می‌کرد رو نمیکنه از طرفی با این که اسکارلت جوهانسون بازیگر خوبیه ولی به نظر من اصلا مناسب این کاراکتر نیست
19 تیر 1400, 17:40 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمد مقدم از کینگ مووی خواهشمندم اپلیکیشن تلوزیون کینگ مووی رو درس کنن تا راحتر بتونیم تو تلوزیون ببینیم فوق العاده میشه
19 تیر 1400, 17:23 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
ابولفضل پناهی بهترین = کینگ مووی
19 تیر 1400, 12:58 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
ابولفضل پناهی خوبه که خیلی زود فیلم را در سایت قرار میدهد و دوبله را بزودی بگذارید دوبله فیلم بیوه سیاه ممنونم
19 تیر 1400, 12:55 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
آریا عجب فیلمی بود عالی
19 تیر 1400, 10:58 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
peyman سلام دوستان 1080 کدومش بهتره برای دانلود
19 تیر 1400, 10:52 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
طنین چقد این سالها همه فیلمها شده تخیل
19 تیر 1400, 10:33 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
ramin1988 متاسفانه همینطوره و دیگه از معنی سینما دور شدیم ، سلیقه ها رفته سمت توهم، تخیل و ابرقهرمان های کودکانه
19 تیر 1400, 16:34 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
alitts سلام
یه درخواستی که از مدیریت محترم کینگ مووی دارم این هست نظراتی که حاوی اسپویل هستند رو اجازه انتشار ندهند
اینکه عزیزی بلند میشه بنا به هر دلیلی کل فیلم رو در قالب تحلیل توضیح میده اصلا خوب نیست و برای سایت خوبی چون شما افت داره، ممنون میشم رسیدگی کنید...سپاسگذارم
19 تیر 1400, 03:39 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری دوست عزیز اگر روی سخنتون اینجا برای نظر بنده هست
اولا گفتم اسپویل میتونی اون چشم نازت رو ببندی و ازش رد بشی یا هر موقع که دیدی بیای بخونی اگر بدون ذکر اسپویل گفته میشد اونموقع بیا و درخواست بده (با اینکه شما صاحب اختیاری که نظر خودت رو بنویسی)
دوما بلندای نظر رو میتونه کینگ مووی نظرات بلند رو کشویی کنه و دیگه شما رو راحت کنه...
سوما قسمت نظرات جایی که میان نظراتشون و تحلیلاتشون و کلا هرچی که در قالب نظر باشه رو مینویسند نه اینکه بیان بگن خوب بود بد بود...
در اخر هم بگم که یاد بگیرید اگر وقتی یه نظر بلند گذاشته میشه اول مطالعه کن بعد بیا نظرت رو همون پایین بنویس که تو اینجا و اینجا رو چرت گفتی این خیلی بهتره که من بفهمم روی سخنم با چه شخصی هست و قطعا اگر چرت گفته باشم یقین داشته باش خودم به کینگ میگم که نظرم رو پاک کنه ولی فقط همه اومدن گفتن چرا بلند نوشتی... (انگار برای اسکرول کردن میخواد قله فتح کنه دو تا اسکرول بزنی رفتی ته صفحه :))))) )

بازهم میگم که در کمال احترام به شخصتون این صحبت ها رو کردم... و اگر هم که روی سخنتون با من نبوده ازتون عذر خواهی میکنم
19 تیر 1400, 08:47 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
alitts سلام
یه درخواستی که از مدیریت محترم کینگ مووی دارم این هست نظراتی که حاوی اسپویل هستند رو اجازه انتشار ندهند
اینکه عزیزی بلند میشه بنا به هر دلیلی کل فیلم رو در قالب تحلیل توضیح میده اصلا خوب نیست و برای سایت خوبی چون شما افت داره، ممنون میشم رسیدگی کنید...سپاسگذارم
19 تیر 1400, 03:35 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
amir امتیاز 6
19 تیر 1400, 00:15 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری دوست عزیز میشه یه توضیحی هم بدید لطفا که چرا نمره شش دادین
19 تیر 1400, 02:30 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
iammahdi.spa یه فیلم خوب با صحنه های اکشن خارق العاده
اصلا مگه میشه اسکارلت جون بازی کنه و فیلم بدی باشه
در ضمن این قسمت اول از فاز 4 دنیای ماروله
اصلا از دست ندید این فیلم رو
18 تیر 1400, 23:45 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
حامی مبشر دم کینگ مووی گرم
همه فیلم یک طرف صحنه اخرم یک طرف
قاتل ناتاشا؟؟
چرا؟
این زنه کیه ؟
18 تیر 1400, 22:44 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری * اسپویل *


دوست عزیز این هم برای بار هزارم
دنیای مارول نظم داره دیدن فیلماش... این زنه که شما میفرمایید (تسک مستر) این یه دختر هست که تو اون بمب گذاری که ناتاشا انجام داده بود فکر میکرد مرده ولی اونو به red room منتقل کردند و تبدیلش کرده بودند به یه نیمه ربات...
یکم بیشتر باید دقت میکردی!!!
***
19 تیر 1400, 02:33 ق.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
ارجی بیشعور چرا اسپویل میکنی؟؟؟
18 تیر 1400, 23:37 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری کار دوست عزیزمون خوب نیس ولی شما با گفتار خوب بهشون گوشزد کنید عزیز دل
19 تیر 1400, 02:30 ق.ظ
-0 +0
ali.sh معلومه طرفدار دو آتیشه ایی دمت گرم????
19 تیر 1400, 00:22 ق.ظ
-0 +0
Hamed Sabet خیلی فیلمش عالی بود
لطفا دوبله کوالیمارا روی فیلم قرار بدین
ممنون میشم
18 تیر 1400, 20:37 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Amir دادا خیلی عجله داریا تازه امروز اومده دوبله ایشالا تا یه هفته دیگه میاد تازه کوالیما بیشتر طول میکشه تا بیاد فک کنم
18 تیر 1400, 21:00 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Ali 25 کینگ مووی
بهتریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
18 تیر 1400, 19:59 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
رامین این فیلم ربط به انتقام جویان داره؟
18 تیر 1400, 19:22 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
MR هنوز من فیلمو ندیدم ولی طبق خلاصه داستان
سری فیلم‌های کاپیتان‌آمریکا ممکنه به این فیلم مربوط بشه
18 تیر 1400, 21:54 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری *اسپویل*

این فیلم اریجین بلک ویدو هست (ناتاشا) و اصلا به هیچ داستانی مربوط نمیشه چون ناتاشا مرده تو فیلم avengers: end game
***
19 تیر 1400, 02:37 ق.ظ
-0 +0
محمدحسین منصوری در یک کلام خیر

*اسپویل*




اگر نظر بنده رو خونده باشید گفتم که این فیلم بین اتفاقات Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War اتفاق میافته و انتها این فیلم نتیجه اش رو اینده فیلم های مارول تاثیر گذاره
به هر حال فاز جدید مارول هست و باید هم تاثیر گذار باشه...
***

موفق باشید
18 تیر 1400, 20:23 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Shahrokh کینگ
18 تیر 1400, 19:00 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
saardaralone عالیی مرسی خیلی خوب بود ممنون از سایتتون خیلی منتظر فیلمش بودم ممنون
18 تیر 1400, 18:04 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Film zone kermanshah کمتر از چند ساعت و ترجمه زیرنویس!!!!!!!!
ماشالله به کینگ مووی بهترینین
18 تیر 1400, 17:36 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
mohawmad_gh با تشکر از تیم قدرتمند کینگ موووی????
18 تیر 1400, 17:05 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری امتیاز فیلم 10 از 10
واو...
مارول برگشت به سینما اونم با چه فیلمی اونم با چه شخصیت هایی اونم با چه داستانی، به به
واقعا همه چی تموم بود، اصلا این فیلم رو که ببینی میگی مگه میشه همیچین فیلمی رو بعد از این همه مدت ببینی!!!
واقعا بدون تعصب وقتی میگن که مارول بهترینه تو اینجا نشون داده میشه... (به به!!!)
خوب دیگه فکر نکنم باید بگم که فیلم ارزش دیدن داره باید بگم که فیلم ارزش ده بار دیدن داره، هربار به یه قشنگی ظاهر میشه...
بریم سراغ اسپویل و بعدش تحلیل (اگر تحلیل بنده رو میخواین مطالعه کنید اخر مطلب اسپویل براتون مشخصش کردم (فقط اسپویل داره)...

(قبل از اینکه براتون اسپویل کنم بزارید یه نکته براتون شرح بدم، فقط خواهش میکنم خواهش میکنم که تو نظرات نیاین و نظر بیخود و بی جهت بدین خواهش میکنم... این فیلم طبیعتا از سری فیلم های مارول هستش پس طبق معمول باید شما داستان MCU رو کامل بلد باشید یا اینکه کامیک بوک های مارول رو پیگیرش باشید، اگر اینطوری نیستید پس واقعا بدردتون نمیخوره این فیلم (البته چرا میخوره ولی بعد میان میگین که اینجاش چرا این و گفت اونجاش با عقل جور در نمیومد فلان و بهمان) اگر که برای نظر بنده ارزش قائل هستید لطف کنید از اولین فاز شروع به دیدن کنید تا به امروز که اولین فیلم از فاز چهارم ساخته شده...)

*اسپویل*




ببینید سکانس اول فقط میتونم بگم که عالی بود، یعنی شما میای یه سرگذشت از کودکی طرف نشون بدی چندتا علامت سوال برا مخاطب درست میکنی؟! این نوع از شروع فیلم خودش عاملیه برا جذب مخاطب و تمایل نشون دادن به ادامه فیلم... از یه طرف میبینی پدر و مادر یه محموله مخفی دارند از یه طرف میبینی که الکسی (پدر) با یه دست یه اهن پاره به اون سنگینی رو برمیداره همینطور تو ذهنت میگی اخه یعنی چه، این چرا اینطوریه، بعد میاد تو کل فیلم اروم اروم بهت میفهمونه که ماجرا از چه قراره... این یعنی نشون از یه فیلم با حساب و کتاب
تیتراژ اول فیلم خودش یه سکانس هست! چقدر قشنگ بود که تو تیتراژ از سرگذشت و مشخصاتی از red room بهمون دادن یعنی حس و حال فیلم رو عالی کرده بود و همون جذب کردن مخاطب برای دیدن ادامه فیلم...
سکانس بعدی فقط میتونم بگم که واو!!! اخه لامصب مارول درک من رو زیر سوال برد و مطمئنم که شما هم اگه دیده باشید قطعا همین حرف رو میزنید... من صد در صد گفتم که راس (رییس پلیس) رفته تو موقعیت بلک ویدو و دیگه شاهد یه فایت همین اولش هستیم یعنی از در که اومد بیرون بلک ویدو تموم شده دونستم کار اون سرباز ها رو ولی یدفعه میبینی بلک ویدو تو یه کشتی و اونا تو یه ساختمان واو!!!
راستی تا یادم نرفته بگم که این فیلم اتفاقاتش بین دو فیلم Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War اتفاق میافته و خودم لذت بردم که مارول تا چه حد رفته به عقب (خاطرات ادم بازیابی میشه... هعییی)
دیگه نمیخوام درباره تک تک سکانس ها حرف بزنم چون واقعا عالی بودن مخصوصا روبرویی اولیه تسک مستر با بلک ویدو که عالی بود از نظر من و مشخص کرد که تسک مستر تمام فوت و فن های حریفهاش رو تونسته کپی برداری کنه...
خوب همه چیز عالی بود تا به یه انحراف فکری دوباره رسیدیم (اخه لامصب چقدر) واقعا قشنگ بود واقعا محشر بود... دوباره من تو ذهنم تا خیانت مادر به دختر ها رو دیدم گفتم اخه احمقا چرا از اون گاز استفاده نکردید و هزارتا چرا تا به این رسیدیم که مارول گفت، نه عموجون هنوز تازه کاری :))) خیلی خوب ساخته شده بود...
همه چیز عالی بود و در اخر هم وای که چقدر قشنگ بود یعنی صحنه خیلی عالی بود خیلیییییی... فایت بین تسک مستر و بلک ویدو واقعا قشنگ بود مخصوصا اصل ماجرا که چه حرکتی زد این ناتاشا رومانوف، خیلی قشنگ اون گاز رو به تسک منتقل کرد...
*تحلیل*

دیگه نکته خاصی نمونده که بگم از خود فیلم و فقط مونده یه تحلیل از ادامه داستان که خدمتتون عرض میکنم:
متاسفانه تو Avengers : end game شاهد قربانی شدن ناتاشا برای بدست اومدن سنگ روح بودیم (چقدر این صحنه غم انگیز بود واقعا در حد اشک ریز بود صحنه اش و صحنه های بعدش) خوب پس دیگه ناتاشایی در کار نیست اما چرا مارول اومد این فیلم رو بعد این ماجرا ها ساخت چون میتونست زودتر اینکار رو بکنه و تا حدود دو الی سه قسمت دیگه از بلک ویدو بسازه ولی مارول هدف داشت برای کارش حالا اون چیه؟؟؟ مارول تو اخرین فیلم انتقام جویان در فاز سومش سه رکن اصلی انتقام جویان رو پاک کرد (کاپیتان امریکا، تونی استارک و ناتاشا) حالا قصدش اوردن شخصیت های جدید به مارول بود که خوب باید یه چندتا قربانی میداد پس دو تا احتمال وجود داره با توجه به اخرین سکانس پخش شده تو فیلم بلک ویدو...
یک اینکه یلنا با دختر های red room تشکیل یه گروه میدن و میشن یه گروه مستقل به مانند انتقام جویان با هدف اینکه تمام دختر های دیگه که red room ساخته رو برگردونه...
دو اینکه یلنا در کنار همون احتمال یک بره بدنبال هاکی که این یعنی ما یلنا رو تو سریال مورد انتظار هاکی خواهیم دید و احتمالا هم همین خواهد شد و باید تا سریال هاکی صبر کنیم... (این رو من بیشتر احتمال میدم)
حالا اگر بره بدنبال هاکی قطعا تا اخر یا همون اواسط سریال این دوتا با هم متحد میشن پس یعنی چی ما دیگه انتقام جویان قبل رو نباید داشته باشیم و انتقام جویان اگر تشکیل بشه قطعا با ظاهری کاملا متفاوت خواهد بود...
به هرحال این هم یک استدلال و تحلیل هستش و مثل این فیلم باید صبر کرد تا ببینیم مارول چی برامون اورده تا ما رو غافل گیر کنه...

*پایان*

دوستان عزیزم اگر من خیلی عامیانه یا زیاد از حد از کلمات تحسین برانگیز استفاده کردم من رو ببخشید و تنها من خواستم که تمام احساستم نسبت به فیلم رو براتون اشکار کنم...
باز هم در انتهای هر نظری میگم که تنها خود شما باید درباره هر فیلمی تصمیم بگیرید و اینکه با نظر من فیلم رو ببنید یا نه خیلی درست نیست چون من در حد فهم خودم متوجه این نکات شدم... (البته به اون نکته که بالا اسپویل ذکر کردم خواهشا گوش بدید)

خیلی ممنون از مطالعه این نظر... فعلا
18 تیر 1400, 15:52 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
rezashah ملت جوگیر و هیجان زده ی هستیم برا همینه تا چیزی بشه زرتی میریزیم تو خیابونا!!!
18 تیر 1400, 16:40 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری دیگه زیادی چرت و پرت نگو هرچی درست باش حرف میزنه ادم دوباره یه چرتی میگه
اولا که ساعت 12:20 تو سایت گذاشته بود فیلم رو من همون لحظه دانلودش کردم و دیدم و اگر هم بری اون پایین میبینی که نظر گذاشتم که بریم ببینیم و بیایم نظرمون رو بگیم
پی این از این چرتی که گفتی
دو تو که تحلیل سرت میشه یا علی نظرت رو بنویس تا ببینم چقدر فهم و درک داری اخه یه تحلیل نذاشتی هنوز فقط میری زیر نظرات من پای هر فیلم مینویسی که چرا نقد میزاری
جمعش کن این مسخره بازی و فقط رو اعصابی...
19 تیر 1400, 08:39 ق.ظ
-0 +0
rezashah شما فقط بلدید زیاد حرف بزنید و از نقدهای مسخره و ادعای توخالی که دارید مشخصه(فیلم هنوز به یک ساعت نشده که اومده ولی شما همون موقه نقد کردی پشمام رو دور تند زدی حتما) پس ترجیح وقت نزارم برای پاسخ به اراجیفتون
19 تیر 1400, 03:27 ق.ظ
-0 +0
محمدحسین منصوری متاسفانه از نوع بیانتون با کمال احترام مشخصه که خیلی به دور از هموطن تون نیستید... من اگر جوگیر هستم افتخار میکنم که جوگیر فیلم های مارول هستم نه فیلم های اشغال و بدرد نخور... ادعایی در فیلم شناسی ندارم و فقط احساسم نسبت به بخش های یک فیلم رو میزارم... واقعا هم برام مهم نیست که چند نفر بگن خوب گفتم یا بگن چرت گفتم من عاشق این فیلم بودم چون باهاشون زندگی کردم نه مثل امثال بعضی از افراد که دو روزه دو تا فیلم مارول دیدن میگن که خیلی سرشون میشه از سینما مارول...
امیدوارم این جواب برای باقی افرادی هم که خیلی فهم بالایی دارند و تمام فیلم ها رو میگن مزخرفه و نقد چرت میزارن پاش براشون کافی باشه
18 تیر 1400, 18:04 ب.ظ
-0 +0
محمدحسین منصوری لطفا اگر نظر بنده رو کامل خوندید و نمره منفی دادید حداقل اون برداشت خودتون رو بزارید که همه بهره ببریم...
18 تیر 1400, 16:33 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری قربونت داداش خوبی از خودتون هست...
19 تیر 1400, 08:49 ق.ظ
-0 +0
ابوالفضل محشری داداش
19 تیر 1400, 03:23 ق.ظ
-0 +0
محمدحسین منصوری این رو یادم رفت بگم که واقعا از کینگ مووی بخاطر این سرعت عملش تشکر میکنم خدایی دمشون گرم خیلی عالی بود همین امروز اکران شده همین امروز میزارن تو سایت باریکلا... دمتون گرم
18 تیر 1400, 15:53 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Khan فدای این سرعت عملت کینگ جان❤️❤️
18 تیر 1400, 15:15 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
مسعود اسپویل اونجرز پایان بازی


یجورایی دوس ندارم ببینمش آخه تو اونجرز پایان بازی
اسپویل اونجرز
اسپویل اونجرز
اسپویل اونجرز
اسپویل اونجرز









اسپویل اونجرز
هممون دیدیم که چی به سر ناتاشا اومد و اینکه این آخرین حضور شخص اسکارلت در دنیای مارول هستش واسم آزار دهندس
18 تیر 1400, 14:48 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
ابوالفضل عمادی راد نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم کینگ مووی
مرسی که هستی عشقی به مولا
18 تیر 1400, 14:48 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
Film zone kermanshah بیصبرانه منتظر زیرنویس فارسیش هستم.مرسی که با این سرعت فیلمو منتشر کردین
18 تیر 1400, 13:37 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
ونوس پیمان مررررررسی که سریع گذاشتیددددد ❤️
18 تیر 1400, 13:17 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
MR دمتون گرم
چه سرعت عملی
18 تیر 1400, 12:50 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
amin دم ❤️کینگ مووی❤️ گرم بهترین سایت دنیا❤️
18 تیر 1400, 12:49 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
شایان قدسی اره خدایی بهترینه❤️
18 تیر 1400, 14:28 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
محمدحسین منصوری به به بریم اولین فیلم از فاز چهارم سینما مارول رو ببینیم و حال کنیم... بعد از دیدنش میایم نظرم رو بهتون میگم
18 تیر 1400, 12:36 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
rezashah اسکارلت جان دوستت دارم!
18 تیر 1400, 12:25 ب.ظ
ثبت پاسخ
-0 +0
zahmatkesh آین فیلم باید تو لیست قرار بگیره,خیلیا منتظر اکرانش بودن
18 تیر 1400, 12:00 ب.ظ
ثبت پاسخ

پیشنهاد ما

زیرنویس های اختصاصی